Nebel Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hei Er på julegavejakt etter en fuktmaske, og siden jeg var treig og ikke bestilte på nett kan jeg desverre ikk kjøpe Decleor Hydra Floral masken, siden den blir litt dyr i butikk?! Har noen en annen fuktmaske å anbefale som kan være god og ikke er altfor dyr og som kjøpes i butikk?
Yasi Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 CARITA LAGOON BATH, er min favoritt fuktmaske for øyeblikket Aner dessverre ikke hva den koster i butikk
Gjest Uglefot Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 CARITA LAGOON BATH, er min favoritt fuktmaske for øyeblikket Aner dessverre ikke hva den koster i butikk Carita ligger vel sånn prismessig på linje med matis tror jeg...med andre ord; dyrt i butikk. Jeg vil ha feelunique rett utenom døra miiiiii
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Green People Vitamin fix fuktighetsmaske fra Vita er min nye favoritt etter at jeg reagerte på Decleor sin. Denne gir MYE fukt, er billigere og mindre klissen, så den egner seg enda bedre til å sove i. Elsk og full score hos meg i hvert fall.
Yasi Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Carita ligger vel sånn prismessig på linje med matis tror jeg...med andre ord; dyrt i butikk. Jeg vil ha feelunique rett utenom døra miiiiii Åja, huff Nei, da vet jeg sannelig ikke.. JAA, Feelunique rett utenom døra hadde vært supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå