Gå til innhold

Julegaver til jente på 7 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg kjøpe til en jente på 7 år? Hun har to eldre søsken, så mye av leker og sportsutstyr får hun etter dem. Hun er en aktiv jente som liker å leke med gutter, liker å lage ting og leker av og til med typiske jenteting (for tiden Zue-zue pats og Top Model).

Til nå er det kjøpt inn

- nattkjole,

- finkjole og sko

- stort skrin med fargeblyanter

- et xbox-spill

Men så har også besteforeldrene på begge sider bedt meg om å handle inn gaver til henne fra dem. De begynner å dra på åra og synes det er tungt å dra på julegavehandling.

Jeg er helt blank. Kan noen komme med ideer?

(Pris: opp til 650,-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ny sykkel, ski, større dukkevogn, eget styrakebrett, kinobillett til en fin film i romjula som en av dere tar henne med på, barbie, barbiebil og annet utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny sykkel, ski, større dukkevogn, eget styrakebrett, kinobillett til en fin film i romjula som en av dere tar henne med på, barbie, barbiebil og annet utstyr

Takk for ideer, men sykkel kjøpte hun seg i sommer for egne penger, skiutstyr og skøyter arver hun, store dukker leker hun ikke med, rattkjelker har vi 4 stk av, barbiesaker har hun fra storesøster........

Uff, jeg har skikkelig hjernetørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker, cd-spiller, cd-plater, utetøy, ullundertøy, kokebok for barn, div perleting, "lag-egne-smykker"-sett, symaskin for barn, barnevev, "lær-å-strikke/hekle"-sett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...