Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Noen som kan anbefale en god selvbruner?

Kan godt legge litt penger i den, men kan gjerne være en fra apoteket også;)

Er lys i huden. Viktig at kremen ikke lukter "selvbruning" (har prøvd den fra Dove, synes den stinker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til bruk i ansiktet eller kroppen? =)

Skrevet

Jeg lurer på det samme... er blek som et spøkelse og trenger litt farge både på ansikt og kropp. :tunge1:

Skrevet

Til både ansikt og kropp! :)

Skrevet

Den fra ACO - sunkissed eller noe sånt, lukter hvertfall mye bedre enn nivea og dove. Har ikke noe å utsette på fargen heller.

Skrevet

Den fra ACO - sunkissed eller noe sånt, lukter hvertfall mye bedre enn nivea og dove. Har ikke noe å utsette på fargen heller.

Ok :) Er det en type bodylotion med litt bruningseffekt? Hvordan er konsistensen, og fargen?

Skrevet

Jeg liker Fake Bake veldig godt.

Man blir faktisk BRUN i stedet for orange og påføringen går som en lek. :)

Det er som en tykk bodylotion og den har minimalt med lukt, som uansett forsvinner når overskuddsfargen er dusjet av.

Skrevet

Ok :) Er det en type bodylotion med litt bruningseffekt? Hvordan er konsistensen, og fargen?

Ja, bodylotion med litt farge. Konsistensen er lett/myk/flytende om det sier deg noe.. Fargen har jeg ikke noe å utsette på, for jeg har bare brukt den sporadisk/i kortere perioder av gangen (les: før fest), men kan sikkert svare igjen neste uke, for jobber meg opp litt farge før julebordet på fredag ;)

Skrevet

Jeg liker Fake Bake veldig godt.

Man blir faktisk BRUN i stedet for orange og påføringen går som en lek. :)

Det er som en tykk bodylotion og den har minimalt med lukt, som uansett forsvinner når overskuddsfargen er dusjet av.

Takk for tips :) Hvilket "Fake Bake" produkt bruker du? Ser det finnes mange forskjellige...

Skrevet

Ja, bodylotion med litt farge. Konsistensen er lett/myk/flytende om det sier deg noe.. Fargen har jeg ikke noe å utsette på, for jeg har bare brukt den sporadisk/i kortere perioder av gangen (les: før fest), men kan sikkert svare igjen neste uke, for jobber meg opp litt farge før julebordet på fredag ;)

Ok :) Tenkte jeg skal gå innom apoteket i morgen og høre om de har en prøve så jeg kan prøve den. Takk for tips :)

Skrevet

Takk for tips :) Hvilket "Fake Bake" produkt bruker du? Ser det finnes mange forskjellige...

Jeg bruker Original Self-Tan Lotion med vitamin D.

Den er kjempefin til lys hud.

Jeg er veldig blek, men etter en påføring av denne så jeg veldig naturlig brun ut. :jepp:

Skrevet

Kjøpte, og prøvde Aco i går - synes den også stinket skikkelig selvbruning :( Men, fikk faktisk litt farge etter å ha påført kun en gang, så det veide litt opp for lukta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...