MonThe Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hei Noen som kan anbefale en god selvbruner? Kan godt legge litt penger i den, men kan gjerne være en fra apoteket også Er lys i huden. Viktig at kremen ikke lukter "selvbruning" (har prøvd den fra Dove, synes den stinker)
Sushi Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Jeg lurer på det samme... er blek som et spøkelse og trenger litt farge både på ansikt og kropp.
Aurela Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Den fra ACO - sunkissed eller noe sånt, lukter hvertfall mye bedre enn nivea og dove. Har ikke noe å utsette på fargen heller.
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2010 Den fra ACO - sunkissed eller noe sånt, lukter hvertfall mye bedre enn nivea og dove. Har ikke noe å utsette på fargen heller. Ok Er det en type bodylotion med litt bruningseffekt? Hvordan er konsistensen, og fargen?
Mohini Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker Fake Bake veldig godt. Man blir faktisk BRUN i stedet for orange og påføringen går som en lek. Det er som en tykk bodylotion og den har minimalt med lukt, som uansett forsvinner når overskuddsfargen er dusjet av.
Aurela Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Ok Er det en type bodylotion med litt bruningseffekt? Hvordan er konsistensen, og fargen? Ja, bodylotion med litt farge. Konsistensen er lett/myk/flytende om det sier deg noe.. Fargen har jeg ikke noe å utsette på, for jeg har bare brukt den sporadisk/i kortere perioder av gangen (les: før fest), men kan sikkert svare igjen neste uke, for jobber meg opp litt farge før julebordet på fredag
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker Fake Bake veldig godt. Man blir faktisk BRUN i stedet for orange og påføringen går som en lek. Det er som en tykk bodylotion og den har minimalt med lukt, som uansett forsvinner når overskuddsfargen er dusjet av. Takk for tips Hvilket "Fake Bake" produkt bruker du? Ser det finnes mange forskjellige...
MonThe Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2010 Ja, bodylotion med litt farge. Konsistensen er lett/myk/flytende om det sier deg noe.. Fargen har jeg ikke noe å utsette på, for jeg har bare brukt den sporadisk/i kortere perioder av gangen (les: før fest), men kan sikkert svare igjen neste uke, for jobber meg opp litt farge før julebordet på fredag Ok Tenkte jeg skal gå innom apoteket i morgen og høre om de har en prøve så jeg kan prøve den. Takk for tips
Mohini Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 Takk for tips Hvilket "Fake Bake" produkt bruker du? Ser det finnes mange forskjellige... Jeg bruker Original Self-Tan Lotion med vitamin D. Den er kjempefin til lys hud. Jeg er veldig blek, men etter en påføring av denne så jeg veldig naturlig brun ut.
MonThe Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2010 Kjøpte, og prøvde Aco i går - synes den også stinket skikkelig selvbruning Men, fikk faktisk litt farge etter å ha påført kun en gang, så det veide litt opp for lukta
MonThe Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2010 Jeg bruker Original Self-Tan Lotion med vitamin D. Den er kjempefin til lys hud. Jeg er veldig blek, men etter en påføring av denne så jeg veldig naturlig brun ut. Finner ikke den på feelunique.. Kan det være denne, bare at den heter noe annet i UK? http://www.feelunique.com/p/Fake-Bake-Fair-Gradual-Self-Tan-for-Fair-Skin-170ml
Mohini Skrevet 11. desember 2010 #14 Skrevet 11. desember 2010 Finner ikke den på feelunique.. Kan det være denne, bare at den heter noe annet i UK? http://www.feelunique.com/p/Fake-Bake-Fair-Gradual-Self-Tan-for-Fair-Skin-170ml Det er ikke den, nei, men det kan godt være at denne her også er like bra som den jeg bruker. Kjøpte selvbruneren min på mandag, så jeg vet ikke så mye om Fake Bake enda. Den som er med i dette settet her er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå