Gå til innhold

Jeg skal på date nummer 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til torsdag. Ååå Hvorfor må onsdag komme først? :P Han er veldig søt og snill og slikt. Men litt sjenert og stille, samme som meg. Så var litt awkward silence da vi møttes sist, på lørdag. Men jeg gleder meg likevel. Håper det går bra. Er ganske så spent. Han er 24 og jeg er 20, møtte han på nettet. Tror vi muligens skal på kino eller noe. Skulle så gjerne hoppa et par uker fram i tid for å se om vi passer sammen når vi blir bedre kjent, om vi har en god kjemi, og generelt bare se hvordan det går. Men det er vel akkurat dette som er poenget med dating? Være spent og uvitende?!

Måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Første date er nesten alltid litt awkward i små perioder, jeg tror nok det vil gå bedre andre gangen :) Spennende!

Skrevet

Takk =) Den ble bedre altså, var å drakk kaffe først og det var ganske awkward-vi var de eneste i hele kafeen, og han kjente tydeligvis den ene servitrisen. Gikk en tur etterpå og det gikk mye bedre. Enklere å snakke når man gjør noe :)

Skrevet

Da var daten "unnagjort". Hadde det veldig fint, gikk på kino. Ikke så veldig bra film da, men men. Etterpå satt vi å snakka. Og kyssa... :rødme:

TS

Skrevet

Kontaktannonse fjernet.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...