Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 #1 Del Skrevet 15. oktober 2003 Brudesalongen jeg har kjøpt kjolen i skal legge ned. Vet ikke hvordan jeg skal få tilpasset kjolen min. Hvor har dere tilpasset deres kjole ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #2 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kanskje det går an å forklare problemet til andre brudesalonger og spørre om de kan hjelpe deg? Eller finne en flink sydame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 15. oktober 2003 #3 Del Skrevet 15. oktober 2003 Sjekk Gule Sider for sydamer, og ta telefonen fatt. Neppe mer komplisert enn som så ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #4 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ordner seg nok skal du se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Joda det går sikkert bra. Ble bare litt stresset. Fikk netopp beskjed på telefonsvarern min. Lurer også på hva som skjer med capen og underskjørtet som jeg har leid. Mulig jeg må begynne å se etter noe nytt. Det som er dumt er at jeg faktisk hørte med sydamen her i byen for en stund siden om hun kunne sy kjolen min. Hadde vært bedre det enn å reise til Oslo. Men hun ville ikke siden hun ikke hadde noe annet sted å sy enn i butikken. Mente den kunne få flekker eller lignende i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis de skal legge ned kan du vel få kjøpt både underskjørt og cape... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miracle ikke logget Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jo det er mulig Tex. Men de legger bare ned filialen i Oslo de har også en filial et annet sted i landet. Er mulig de bare flytter varene ditt. Men jeg vet ikke må bare ringe de i morgen. Syntes forestten det er synd at brudesalongen må legge ned , syntes det var så fint der og hyggelig betjening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #8 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvilken salong var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 15. oktober 2003 uff jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette før jeg har rint de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #11 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal Christiane legge ned??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 16. oktober 2003 #12 Del Skrevet 16. oktober 2003 Oi! Det var overraskende, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #13 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sitat fra hjemmesiden deres: Christiane Brudekjolesalg, kjoler fra 1000,- Lørdag 18. oktober fra kl 12 - 17 har vi kjempesalg på Tjøme. Kjoler fra 1000,- og tilbehør til halv pris. For mer info: ring ' Telefonnummer kan ikke legges i innlegg og er derfor fjernet, Marianne Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå