Gå til innhold

Hjelp

Miracl3

Anbefalte innlegg

Brudesalongen jeg har kjøpt kjolen i skal legge ned. Vet ikke hvordan jeg skal få tilpasset kjolen min. Hvor har dere tilpasset deres kjole ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det går an å forklare problemet til andre brudesalonger og spørre om de kan hjelpe deg?

Eller finne en flink sydame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det går sikkert bra. Ble bare litt stresset. Fikk netopp beskjed på telefonsvarern min. Lurer også på hva som skjer med capen og underskjørtet som jeg har leid. Mulig jeg må begynne å se etter noe nytt.

Det som er dumt er at jeg faktisk hørte med sydamen her i byen for en stund siden om hun kunne sy kjolen min. Hadde vært bedre det enn å reise til Oslo. Men hun ville ikke siden hun ikke hadde noe annet sted å sy enn i butikken. Mente den kunne få flekker eller lignende i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miracle ikke logget

Jo det er mulig Tex. Men de legger bare ned filialen i Oslo de har også en filial et annet sted i landet. Er mulig de bare flytter varene ditt. Men jeg vet ikke må bare ringe de i morgen.

Syntes forestten det er synd at brudesalongen må legge ned , syntes det var så fint der og hyggelig betjening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra hjemmesiden deres:

Christiane Brudekjolesalg, kjoler fra 1000,-

Lørdag 18. oktober fra kl 12 - 17 har vi kjempesalg på Tjøme. Kjoler fra 1000,- og tilbehør til halv pris. For mer info: ring

'

Telefonnummer kan ikke legges i innlegg og er derfor fjernet, Marianne Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...