Stinelin Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har god kontroll på trening av resten av kroppen, men finnes det øvelser som tar på sidene, bakover mot ryggen? Har alltid vært av typen som får fettet på rumpe/lår, men nå synes jeg det holder på å snike seg litt rundt på sidene også (bak). Tips til bra øvelser hjemme eller på treningsstudio?
hercules Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Er det håndtakene du tenker på? De kan nok ikke trenes, det er kostholdet som er løsningen. Men tren store øvelser, det tar like mye på hele kroppen.
Stinelin Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 Akkurat, det kan nok bli håndtak om de utvikler seg ja :himle: Har en øvelse som tar bra i siden, men ikke der bak som den gjerne skulle tatt Mener noen sa noe om øvelser som skulle hjelpe, men det var sikkert noe annet. Ut på ski i jula!
alCaldazar Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Rotasjonsøvelser høres ut som det du vil ha. Jeg drar i en kabel som jeg setter i skulderhøyde; bruker veldig brede bein og helt strake knær/albuer, og drar kabelen fra ene siden helt over til andre siden. Du kan se øvelser per muskel, se nederst her: http://www.exrx.net/Articulations/Spine.html#anchor168454
hercules Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Ut og gå på ski du Får nesten ikke bedre allround trening enn det. Man kan ikke slanke seg på deler av kroppen ved å fokusere trening rettet mot det området. Slanking er naturlig reaksjon av stoffer i kroppen, og da handler det om hele kroppen.
Stinelin Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2010 Rotasjonsøvelser høres ut som det du vil ha. Jeg drar i en kabel som jeg setter i skulderhøyde; bruker veldig brede bein og helt strake knær/albuer, og drar kabelen fra ene siden helt over til andre siden. Du kan se øvelser per muskel, se nederst her: http://www.exrx.net/Articulations/Spine.html#anchor168454 Flott, tusen takk!! Ut og gå på ski du Får nesten ikke bedre allround trening enn det. Man kan ikke slanke seg på deler av kroppen ved å fokusere trening rettet mot det området. Slanking er naturlig reaksjon av stoffer i kroppen, og da handler det om hele kroppen. Selv om man ikke kan slanke punkter på kroppen, merker ihvertfall jeg god effekt av å trene områdene litt ekstra om det er mulig, i tillegg til annen trening. Det strammer opp og gjør godt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå