AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 å reise 10 timer bare for å få deg et nyp? (Eller er han rett og slett litt forelska...)
Daniel84 Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 BARE for å få meg noe?Nei, da hadde jeg heller fått meg noe der jeg hadde vært. Hadde jeg vært litt forelska og ikke vært intr i å hatt meg med noen andre?Ja.
Katana Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Hvis jeg var interessert i deg kunne jeg gjort det, ikke ellers.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Har vel litt å si hvor godt du kjenner denne karen og da.. Hvis det er type "møtt hverandre på sukker.no og endelig skal vi møtes", og så møtes man, har sex og så finner man ut av man ikke er forelska eller betatt likevel, så blir det jo fort lang reise for sex.. Det er mange gutter som har reist LANGT for å treffe meg, og mange har reist langt bare for sex.. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er så heit eller fordi de er så patetiske, men sånn er det.. Skjønner ikke at de gidder.. Traff forresten en som var utstasjonert i utlandet (militæret).. Han brukte tid der nede på å sjekke opp damer i Norge, så når han endelig kom til Norge så dro han på rundreise gjennom hele landet, hadde sex, dumpa dem, og fortsatte.. Søtt..
Ziegel Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Enten er han desperat. Eller så er det følelser. Pick and choose. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Har vel litt å si hvor godt du kjenner denne karen og da.. Hvis det er type "møtt hverandre på sukker.no og endelig skal vi møtes", og så møtes man, har sex og så finner man ut av man ikke er forelska eller betatt likevel, så blir det jo fort lang reise for sex.. Det er mange gutter som har reist LANGT for å treffe meg, og mange har reist langt bare for sex.. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er så heit eller fordi de er så patetiske, men sånn er det.. Skjønner ikke at de gidder.. Traff forresten en som var utstasjonert i utlandet (militæret).. Han brukte tid der nede på å sjekke opp damer i Norge, så når han endelig kom til Norge så dro han på rundreise gjennom hele landet, hadde sex, dumpa dem, og fortsatte.. Søtt.. Neida, vi kjenner hverandre fra før av. Vi møttes for random sex da vi bodde i nærheten av hverandre, men så var han nødt til å flytte på grunn av et godt jobbtilbud. Jeg trodde ikke han var interessert i noe forhold, så derfor overrasker det meg litt at han gidder å reise så langt bare for sex. Han er en kjekk fyr så han hadde vel hatt mulighet til å få seg noe der han faktisk bor... Skal jeg altså tolke dette som om han ønsker noe mer? Avstandsforhold er vel ikke det letteste...
Ziegel Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Har to avstandsforhold til helvete under beltet. Det er tøft, men ikke umulig. Lykke til i såfall.
Facepainter Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Nei, jeg hadde nok ikke det. Jeg tror grensen min ligger rundt 3 timer.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Noen reiser lett og ser på turen som halve morroa, mens andre må du bruke brekkjern for å få ute av sofaen. Så hva han mener med dette kommer nok en god del an på hvilken gruppe han er i her. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 Neppe! Ikke kun for et nyp, men hadde hun tilbudt noe mer hadde jeg nok tatt turen.
Gjest MikeWaters Skrevet 9. desember 2010 #12 Skrevet 9. desember 2010 Nix, 10 nyp derimot så begynner det å ligne noe......og jeg måtte få tillatelse til å maile over en ønskeliste først.
Gjest Baardsen Skrevet 9. desember 2010 #13 Skrevet 9. desember 2010 å reise 10 timer bare for å få deg et nyp? (Eller er han rett og slett litt forelska...) Hvis jeg var forelsket kunne jeg reist 3 ganger rundt jordkloden for akkurat det. Men da er det jo ikke bare et nyp det er snakk om. Bare for et nyp, nei.
alCaldazar Skrevet 9. desember 2010 #14 Skrevet 9. desember 2010 Jeg syns reising i seg selv er kult, mer enn de fleste andre jeg kjenner. Jeg er typen som liker å reise, og hvis jeg ikke får med meg noen tar jeg gjerne lange reiser aleine. Kommer an på hvor lenge han har tenkt å være der, hvordan han har tenkt til å reise etc. 10 timer høres jo utrolig lenge ut, da. Om det er 10 timer med kjip flyreising, kan det jo hende han er en av de som er over snittet interessert i flytyper, og booker lange reiser kun for å få reise med den-og-den flytypen etc Jeg har tatt natt-toget tur/retur Trondheim fra Oslo uten noe annet mål enn å være en lørdagskveld sammen med ei jeg var hypp på (og det ble veldig koselig.) Jeg hadde ikke noe bedre å gjøre den helga, jeg synes tog er koselig, så det var win-win
Gjest MikeWaters Skrevet 9. desember 2010 #15 Skrevet 9. desember 2010 Når jeg tenker på det så har jeg kjørt 7 timer tur/retur for å se en fotballkamp, så 10 timer for sex burde jo være grei skuring, flere mål blir det ofte også
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Det er mest sannsynlig mer enn bare sex i et slikt tilfelle!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #17 Skrevet 9. desember 2010 Virker som de fleste er enige her i at han legger noe mer i det enn bare sex Jeg vet ikke helt hva jeg føler om det, men vi får se hvordan det kan utvikle seg. Han er en ganske lukket person, og har ikke brukt å vise følelser de gangene vi har møtt hverandre. Så jeg har jo alltid trodd det vi hadde var kun fysisk. Men det er kanskje sånn noen gutter er? Litt kalde på overflaten men full av følelser på innsiden? hehehe... Tur -retur vil jo reisen ta 18 timer, faktisk...han tar toget.
Gjest Feminin Skrevet 22. desember 2010 #18 Skrevet 22. desember 2010 Han jeg har holdt på med i noen uker nå kommer mellom eksamene sine fra USA til meg i 2 dager bare for å se meg. DET er vel følelser innblandet i dette, eller?
Gjest Knocker Skrevet 22. desember 2010 #19 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har kjørt 8 timer for å få meg noe... så to timer til? no problemo... liker å kjøre! Men hadde nok ikke reist utenlands...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #20 Skrevet 22. desember 2010 Han jeg har holdt på med i noen uker nå kommer mellom eksamene sine fra USA til meg i 2 dager bare for å se meg. DET er vel følelser innblandet i dette, eller? Neppe! Er nok kun musa han er ute etter. :gjeiper: Men står stor respekt av å reise så langt for ett nypp (eller tre).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå