Gå til innhold

slettet

Fremhevede innlegg

Gjest stillness
Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 17,men måtte siden vi bodde langt unna skolen jeg skulle begynne på.

Etter det har jeg bodd hjemme i kortere periodere i forbindelse med feks. sommerjobb,men hadde ikke orket å flytte hjem lengre enn det.

Syns ikke folk snylter på foreldrene sine om de bor hjemme og jeg syns ikke at foreldre kan forlange at noen betaler for seg når de har lite penger.

Greit nok om det er en som har fast jobb osv.,da syns jeg kanskje at man kan bidra litt,men det kommmer an på foreldrene også.Tror ikke mine hadde krevd at jeg skulle betale noe.

Syns det blir litt drøyt når folk bor hjemme når de langt oppe i 20-åra og eldre enn det.Vet om dem som nærmer seg 40,men som aldri har forlatt redet.Da kan en jo begynne å lure litt :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet fra barndomshjemmet skoleåret etter jeg var ferdig på videregående, var 18 år. Da begynte jeg på folkehøgskole, og fortsatte deretter med videre studier på høgskole.

Likevel har jeg bodd hos foreldrene mine etterpå i noen perioder på grunn av sykdom. Jeg har inni mellom hatt perioder hvor jeg ikke har klart meg på egenhånd, og vært avhengig av hjelp fra andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...