AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 http://www.asos.com/Vero-Moda/Vero-Moda-2-In-1-Frill-Pencil-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1391261&cid=8799&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Black%2fNude Jeg må ha den i str 40 så blir en del fyldigere enn denne modellen.Hva synes du helt ælig?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Og hva kan jeg ha til må ha en genser eller bolero.Kan jeg bruke kne høye støvletter til?Ts
Gjest Eventyr3 Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 jeg likern. favorittfargene mine har den og.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 jeg likern. favorittfargene mine har den og. Tror du den vil kle en kvinne med litt former:)Takk for svar.
hanne_ Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Tror den blir bra, og vurderer den selv =)
Gjest Eventyr3 Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Tror du den vil kle en kvinne med litt former:)Takk for svar. Ja absolutt. ettersom den kjolen hadde en sånn liten dusk foran på brystet så gjorde det at jeg fokuserte mer på formene. Så jeg tror nok den vil kle en kvinne med litt former. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Ja absolutt. ettersom den kjolen hadde en sånn liten dusk foran på brystet så gjorde det at jeg fokuserte mer på formene. Så jeg tror nok den vil kle en kvinne med litt former. Ja takk for svar Ser du er mannså det hjelper litt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Tror den blir bra, og vurderer den selv =) Kult jeg prøvde den i butikken idag,men var usikker selvom jeg følte ejg kledde den:)
Gjest Eventyr3 Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Ja takk for svar Ser du er mannså det hjelper litt. hehe, bare hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Jeg syntes den var fin Ikke min stil, men stilig kjole. Tror den fint kan kle en med litt former, i hvert fall hvis du har litt timeglassfigur og ikke bare har valker på magen liksom.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Jeg syntes den var fin Ikke min stil, men stilig kjole. Tror den fint kan kle en med litt former, i hvert fall hvis du har litt timeglassfigur og ikke bare har valker på magen liksom. Nei jeg har ganske store pupper og stor rumpe.Timeglass figur kan man kalle det.Har smal markert midje med litt side flesk,men det fikser et par hold in stømpe bukser.Ble bare litt beskymret for puppene de vil se enda større ut pga rusjene får prøve den igjen.Ts
kanelsnurr Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Kan jo starte med å si at det er i aller høyeste grad er en fasong som kler noen med timeglassfigur. Når det er sagt...jeg synes absolutt ikke kjolen er stygg, det er bare det at jeg synes hele konseptet med kjole som ser ut som skjørt og topp er teit. En ting er at det alltid ser rart ut i overgangen mellom de to stoffene. Hvorfor ikke kjøpe et svart highwaste pencil-skjørt, og en bluse med "frills" forran i stede. Både ser det bedre ut, og kommer til å få brukt plaggene mye mer siden du kan bruke de i andre kombinasjoner også. Et klassisk svart skjørt er jo noe du nesten "må" ha uansett. Dessuten er dette ting de har veldig mange steder for tida. Eks: Skjørt (inwear) http://www.inwear.com/NO/item/C36971028S/?partner=5353&t_type=src&t_type=cat Bluse (wearhouse) http://media.warehouse.co.uk/pws/client/images/catalogue/products/4523059801/xlarge/4523059801_1.jpg eller (Asos) http://images.asos.com/inv/media/1/5/9/8/1338951/pink/image1xl.jpg 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Helt ærlig vil du ikke kle den om du ikke har en fin midje. Nettopp fordi dette antrekket fremhever en smal og fin midje, og har du ikke det, og evt har valker rundt midja, vil det fremheves og ikke være en særlig flatterende kjole til en i din str. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #14 Skrevet 8. desember 2010 Helt ærlig vil du ikke kle den om du ikke har en fin midje. Nettopp fordi dette antrekket fremhever en smal og fin midje, og har du ikke det, og evt har valker rundt midja, vil det fremheves og ikke være en særlig flatterende kjole til en i din str. Dessverre. Enig i det du sier om midje, denne forkuserer på idjen og er super til å fremheve den. Har man ikke mye midje kan den derimot bli feil. MEN jeg er veldig uenig i det du skriver sist (uthevet). Jeg håper egentlig bare det er en formuleringsfeil... En i din størrelse... Dummeste jeg har sett skrevet her inne på lenge. Størrelsen er likegyldig her, den kjolen fremhever flesk og lovehandles om du er en 34 eller 44 i størrelsen. Og ja, selv tynne jenter med størrelse 34 kan ha lite flatterende flesk på magen og lovehandles, noe som ikke er flatterende i en slik kjole uansett. Så "din størrelse"-kommentaren var rett og slett unødvendig, teit og lite gjennomtenkt. Som allerede skrevet, jeg håper det var en formuleringsfeil, for lovehandles delen er sant, men din størrelsedelen blir bare helt dust...
Gjest Imsdal Skrevet 8. desember 2010 #15 Skrevet 8. desember 2010 Kjempefin kjole som du sikkert kommer til å kle godt :-) Størrelse 40 trenger ikke være så stort, jeg kjenner mange flotte kvinner som bruker størrelse 40. Ofte blir finklær finere når man får prøvd de hjemme med fine sko, tilbehør, ordnet seg fint på håret og sminket seg (og en hold-in panty for min del ) 2
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2010 #16 Skrevet 8. desember 2010 Synes den var kjempe fin! Perfekt kjole for å fremheve timeglassform, og som Imsdal skriver, en hold-in gjør underverker om det skulle være noe som er litt løsere enn man ønsker (jeg er en 44 med timeglass og med en hold-in er jeg good to go)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #17 Skrevet 8. desember 2010 Ts her takk jenter :)Du ab som sier at den ikke vil kle min størrelse?Har du sett kroppen min?Finnes kvinner som er str 40 og kan ha midje og se kjempe bra ut.Du kan ikke si noe om hvordan kroppen er bare ved å se p størrelsen.Noen kjoler kan jeg ha i 36 til og med.Dette kommer helt ann på kjolen.Mange går opp størrelser fra butikk til butikk.Bruker du 38 til vanlig vil du garantert gå opp til 40 i Mango.Dette er klærne sin skyld ikke dama. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #18 Skrevet 8. desember 2010 Kan jo starte med å si at det er i aller høyeste grad er en fasong som kler noen med timeglassfigur. Når det er sagt...jeg synes absolutt ikke kjolen er stygg, det er bare det at jeg synes hele konseptet med kjole som ser ut som skjørt og topp er teit. En ting er at det alltid ser rart ut i overgangen mellom de to stoffene. Hvorfor ikke kjøpe et svart highwaste pencil-skjørt, og en bluse med "frills" forran i stede. Både ser det bedre ut, og kommer til å få brukt plaggene mye mer siden du kan bruke de i andre kombinasjoner også. Et klassisk svart skjørt er jo noe du nesten "må" ha uansett. Dessuten er dette ting de har veldig mange steder for tida. Eks: Skjørt (inwear) http://www.inwear.com/NO/item/C36971028S/?partner=5353&t_type=src&t_type=cat Bluse (wearhouse) http://media.warehouse.co.uk/pws/client/images/catalogue/products/4523059801/xlarge/4523059801_1.jpg eller (Asos) http://images.asos.com/inv/media/1/5/9/8/1338951/pink/image1xl.jpg Tusen takk kanelsnurr for et flott svar.Jeg trenger kjolen disse dagene derfor har jeg ikke tid til å lete etter noe annet.Jeg får prøve den på igjen og se.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #20 Skrevet 8. desember 2010 Den kler neppe feite damer. Men da er det jo flott at TS ikke er feit da 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå