AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg trenger et festlokale i Trondheim, helst i sentrum. Skal ha julebord/avskjedsfest for rundt 40-60 stk. Har noen venninner som reiser bort i starten av februar, så planlegger å ha en avskjedsfest i slutten av januar. Trenger en plass hvor man kan ha med egen mat og drikke, og hvor vi ikke behøver å bekymre oss for støynivået. Hadde vært veldig fint om lokalet har en såpass sentral beliggenhet at folk etterhvert kan dra på byen. Håper på flere tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis det skal være en skikkelig fylle-fest, så annbefaler jeg å ta kontakt med duedalen mc klubb (i duedalen, inni fjellet under festningen), de leier ut lokalet sitt. Der er det ikke noe begrensning på støynivå, ei heller noen stengetid. De har 2 forskjellige priser da, litt dyrt hvis du vil ta med drikke, veldig billig om de får holde bar (med absolutt billige priser i baren, ikke som et utested). Linjeforeninga til marinteknikk, har en kjeller for festing på tyholdt, som jeg tror de muligens leier ut (ikke støybegrensning eller åpningstider her heller.) Om ikke det er noe, så blir det vel fort et idrettshus. Er et på Nardo, og et på Eberg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanne_ Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Klubbhuset på øya. Der kan du ha med egen mat, og det er kjøkken der også. Tror ikke det er så veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå