Gå til innhold

problemer i sexlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er av typen som liker veldig hard sex, digger når det går røft for seg med spanking, kloring og harde støt inn og ut! Men jeg har store problemer med å komme! Jeg har aldri kommet vaginalt før, men med hjelp av min kjære vibrator på klitoris kommer jeg, men til og med der sliter jeg litt av og til. Noen ganger kan jeg ligge der i evigheter uten å komme, selv om jeg suger kjæresten min samtidig, eller at han sleiker på puppene mine, eller at vi har samleie for den saks skyld. Men når det kun er meg og mr.vibrator på egen hånd kommer jeg omtrent med en gang. Og det er ikke det at jeg ikke tenner på kjæresten min, for all del, det gjør jeg så absolutt. Så er det noe galt med meg da?

Et annet problem er at når jeg og kjæresten min har sex så kommer han alt for fort. Om vi har en ekstra hard omgang så kommer han like før jeg er på vei til å komme, han klarer aldri holde ut de siste sekundene som kan få meg til å komme. For et lenger samleie så må vi ofte bytte stillinger og "ta pauser" ved å drive oralsex for at han ikke skal komme så fort. Men når vi gjør det får jeg hvertfall aldri sjansen til å komme, uten hjelp av mr.vibrator... Noen som har noen råd og tips som kan hjelpe mot disse tingene?

Jeg vil komme skikkelig snart!!! :tristbla:

Endret av sophieW
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det hjelper om du slutter å fokusere på orgasmen og heller nyter sex'en uten å ha et mål?

Skrevet

Kanskje det hjelper om du slutter å fokusere på orgasmen og heller nyter sex'en uten å ha et mål?

Det gjør jeg absolutt, nyter hvert eneste sekund! Når vi har sex tenker jeg ikke på dette i det hele tatt. Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 1.år nå, og jeg har aldri kommet, derfor lurer jeg på om det er noe galt med meg? Vet det er vanlig for kvinner å ha problemer med dette, men føler nesten mitt tilfelle er litt ekstremt.

Skrevet

Ikkenoe galt med deg. de er veldig vanlig. han an jo runke, stoppe før han kommer og hvile litt, og så starte igjen, og stoppe før han kommer. og etter en stund så burde han klare og være lenger.

Hva med å la ha gå ned på deg først sånn at du blir klar, og så la han fullføre leken? :sengekos:

Skrevet

Ja, tror det kan være lurt at han fokuserer på å gjøre deg så god og klar som mulig før dere har sex, sånn at du er nærmere orgasmen enn han når dere setter i gang. Det kan kanskje hjelpe.

Skrevet

Jeg bare lurer, men pleier du da å fake?

Nei, jeg har aldri faket med kjæresten min :)

Skrevet

För mig tog det omtrent 1½ år innan jag lärde mig att slappna av tillräckligt för att komma tillsammans med min sambo, så jag tycker inte att det verkar vara något konstigt! En del tar längre tid på sig att känna sig helt bekväma bara. Du kommer ju utan problem på egen hand och problemet ligger då bevisligen i det att känna sig tillräckligt bekväm, eller få rätt stimulans. Att du aldrig har kommit vaginalt förut är väl inget konstigt! Det är det långt ifrån alla som har. Klitorisstimulans under samlag är väl det absolut vanligaste och mest effektiva sättet för de flesta att komma. :)

Att din pojkvän kommer för fort har jag inga bra råd till, tyvärr. Jag brukar stanna upp helt innan jag kommer, då blir orgasmen mer intensiv för båda två och han riskerar inte att komma innan jag är färdig. Men det passar ju inte alla! ;)

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å melde deg og din partner på sexkurs, eller lære mer om sex rett og slett. Alt du beskrives kan langt på vei fikses. Vaginalorgasmer kan man aldri garantere, men man kan lære seg mye som hjelper for å øke sannsynligheten! :)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det!

Hadde aldri hatt en orgasme under sex (verken utapå eller inni) før nå nylig. Tar meg 30 sekunder med hånda, men da må det være i en spesiell stilling, sted og tempo.

Vært sammen med typen i vel over ett år nå, og det er først nå jeg har klart å slappe av nok til at det gikk. Ikke vært i et langvarig forhold før, så dette er første fyren jeg virkelig føler meg trygg på. Er litt sjenert, men et godt tips er å vise han hva du liker. Han drev omtrent å masserte innsiden av låret mitt i starten, uten at jeg tørte å si at det var litt feil sted. Prøvde å vri kroppen min til rett plass, men det gikk litt dårlig. Haha. Veldig viktig å ikke fake hvertfall, da kommer man ingen vei.

Nå kjenner vi hverandre bedre og kan snakke mer om det, og det hjelper mye! Han kommer også veldig fort, så vi bruker mye oral og hender. Smart å starte med han, så han får hvilt seg når det er din tur. Jeg kom som faen når han først ga meg en runde med oral med masse tunge på klitten, deretter gned hånden fram og tilbake på samme sted. Begynte nesten å skrike av latter fordi det var helt sykt. Haha! Blir bare mer og mer overbevist om at vaginal orgasme er umulig for noen. Tror aldri jeg kommer til å oppleve det, så fort som typen kommer. Men synes det er utrolig digg hele veien uansett, så det er ikke så farlig når jeg kan komme utvendig.

Lykke til!

Skrevet

Noen kommer lettere enn andre, sånn er det bare. Det kan hende det er øvelser eller andre ting du kan gjøre for å komme fortere. Men ikke stress deg i hjel med det her, eller tro at det er noe galt med deg.

For jeg er sånn jeg og. Utenom at jeg noen ganger har problemer med å komme med selv (og vibratoren) og. Men enda vanskeligere er det når jeg holder på med typen. Det er sikkert både psykisk, og mye det at når vi f.eks. har samleie og jeg samtidig prøver å få klitorisorgasme, så er det så mye som skjer der nede på en gang at jeg ikke helt klarer å konsentrere meg om den gode følelsen på klitoris, kjenner det ikke like godt, og da kommer jeg heller ikke like lett.

Men sex er digg uansett. Så får heller orgasmene bli en bonus :)

- Blomst

Skrevet

Jeg er av typen som liker veldig hard sex, digger når det går røft for seg med spanking, kloring og harde støt inn og ut! Men jeg har store problemer med å komme! Jeg har aldri kommet vaginalt før, men med hjelp av min kjære vibrator på klitoris kommer jeg, men til og med der sliter jeg litt av og til. Noen ganger kan jeg ligge der i evigheter uten å komme, selv om jeg suger kjæresten min samtidig, eller at han sleiker på puppene mine, eller at vi har samleie for den saks skyld. Men når det kun er meg og mr.vibrator på egen hånd kommer jeg omtrent med en gang. Og det er ikke det at jeg ikke tenner på kjæresten min, for all del, det gjør jeg så absolutt. Så er det noe galt med meg da?

Et annet problem er at når jeg og kjæresten min har sex så kommer han alt for fort. Om vi har en ekstra hard omgang så kommer han like før jeg er på vei til å komme, han klarer aldri holde ut de siste sekundene som kan få meg til å komme. For et lenger samleie så må vi ofte bytte stillinger og "ta pauser" ved å drive oralsex for at han ikke skal komme så fort. Men når vi gjør det får jeg hvertfall aldri sjansen til å komme, uten hjelp av mr.vibrator... Noen som har noen råd og tips som kan hjelpe mot disse tingene?

Jeg vil komme skikkelig snart!!! :tristbla:

Du må jo få han til å holde lengre da - og da tipper jeg rå og harde støt vil få han til å holde nettopp mye kortere tid ? Så derfor , prøv å roe ned tempoet betraktelig , så holder han nok mye lengre også .Pluss - tre et kondom på han , kanskje han holder mye lengre da ?

Kondom er da et brukbart alternativ for å holde nettopp lengre .En fordel faktisk .

Prøv langsomme , kjemperolig støt istede , mens du kniper godt rundt han . Det kan hende det faktisk gir deg mer tid og bedre stimulering , enn de raske støtene .De kan spares til du nærmer deg orgasme istede . Er da det virkelig er godt med kraftigere støt .

Er viktig å knipe rundt .Og ta tak i han med musklene dine . Forde dette stimulerer også klitoris indirekte . Klitoris har to lange føle armer som går rundt skjede inngangen . Visste du det ? Om du kniper rundt han vil din klitoris automatisk bli bedre stimulert fra innsiden , men det gir en litt annen følelse . Ja hele underlivet mer følsomt faktisk .Også g-punktet ... vil bli mer følsomt og mottagelig .

Nervene følger også muskelbanene - er derfor så viktig å bruke dem aktivt ...

Mulig det blir feil for deg , med raske harde støt hele tiden . Det ville i hvertfall vært helt feil rytme for meg : ) Klarer ikke oppnå orgasme om jeg ikke liker rytmen faktisk .Blir så uvant og vanskelig å følge med - om tempoet går for fort .Men dette er jo lett å tilpasse da heldigvis .Så vil anbefale rolig penetrering / støt med jevn rytme , og helst dype støt jevnt hele tiden . Digg digg...he he Gir superbra stimulering . ( korte støt ) gir mindre bra stimulering syns nå jeg .Bruk hele stasen .Best .

Dette stimulerer også livmormunnen , g-punkt , og klitoris samtidig syns jeg . Extra deilig ...

Orgasme garanti på den oppskriften synes jeg : )

• 3 uker senere...
Skrevet

hører sikkert dumt ut, men jeg blir glad av å lese disse innleggene.. jeg sliter nemlig veldig med dette selv! har vært i forhold med mannen min i 3 år, i 2 av de har vi vært seksuelt aktive, men det er først de siste 4-5 mnd vi har hatt regelmessig og mye sex.. jeg har kun kommet en gang under samleie, og det var på brullypsreisen for da hadde vi sex hele tiden og lenge.. tror mye av problemet er at han kommer for fort.. er blitt sånn at han får lov å komme først, og så tar vi en pause til han blir stiv igjen, og deretter er det min tur.. men er ikke alltid han orker eller klarer å få den stiv igjen, derfor er sex blitt et "ork" for oss.. :/ er veldig synd, for vi elsker sex begge to, spesielt jeg! syns selvsagt det er godt uansett, men vil så veldig gjerne få en orgasme slik som alle andre.. syns det er så utrolig urettferdig at noen får det lett, mens andre kan gå årevis uten å få samleie med partner... som TS også skriver, så tar det meg kort tid å komme på egenhånd.. huff.. dette er så vanskelig, for oss begge.. han får følelsen av at han ikke er god nok i senga, mens jeg føler at jeg maser og maser.. dessuten liker han kkke å slikke, og blir ofte fort sliten under forspillet. :( veldig frustrert her! :(

Gjest Blubberella
Skrevet

Et veldig godt råd, og i tillegg tror jeg damer må slutte å se på orgasmer ved hjelp av klitorisstimulering (og med vibrator som hjelpemiddel) som noe annenrangs eller feil type orgasme. Det må da være mye bedre å nyte de orgasmene man greier å få enn å jage etter ren vaginalorgasme. Hvis man får klitorisorgasme ved utvendig stimulering mens man samtidig har samleie eller blir fingret innvendig, kan det faktisk bli en gradvis overgang til vaginalorgasmer. Tenk på at klitoris er et ganske stort organ som forgreiner seg ned mot skjeden og at ved å være tilstrekkelig stimulert utvendig kan du øke følsomheten innvendig.

Slapp av, nyt sexen med klitorisorgasmer, med eller uten vibrator, så kan det hende at du etterhvert klarer å oppnå vaginalorgasme. Skulle det ikke skje så bør du ikke ta det som et nederlag, da det bare skaper stress. Som flere her nevner så tar det ofte litt tid å bli kjent med hverandres kropper og bli ordentlig samkjørt seksuelt, og ikke alle damer klarer å få orgasme kun ved vaginal stimulans.

Skrevet

Nå ble jeg litt lettet! Jeg er i et forhold med en fantastisk gutt, vi har vært sammen i 2 år. Og jeg kan telle på en hånd de få gangene jeg har oppnådd orgasme med ham...under 5 altså. Men med vibrator eller om jeg koser meg på egenhånd kommer jeg lett! Vil så veldig gjerne glede han med at jeg kan komme med ham og :tristbla: :tristbla:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Konsentrer deg om å ha det fint med deg selv. Kjenn etter det som er digg og drit i alt det andre. Kvinnfolk er noen jævler på å nekte å ta ansvar for egen orgasme...

Skrevet

Konsentrer deg om å ha det fint med deg selv. Kjenn etter det som er digg og drit i alt det andre. Kvinnfolk er noen jævler på å nekte å ta ansvar for egen orgasme...

ja du sier noe der.. vi har nok et syn på sex som sier at " mannen skal sørge for vår orgasme". tenker sånn selv jeg.. tror nok det kommer av at man vil bli tatt vare på, på alle mulige måter... men til tross for dette er det faktisk ofte jeg har tatt ansvar for egne orgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...