AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 ikke har jeg kjæreste, ikke har jeg hatt sex, fryser gjør jeg også og kjeder meg halvt i hjel. Ja, det er faktisk så ille at jeg skrivet et så tåpelig innlegg som dette. Og da er det ille da. Det er ordentlig synd i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Det er flere som som deg. Og det heter "Synd PÅ meg". 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Det er flere som som deg. Og det heter "Synd PÅ meg". ikke på dialekt bergensk feks... 1
Pingting Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 ikke på dialekt bergensk feks... Nei, men dette er et forum. Der kommuniserer man skriftlig, og bruker derfor ett av skriftspråkene vi har i Norge. Og gjerne også komma og slikt.
afeio Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Såvidt jeg kan se er dette noe du kan gjøre noe med. Skru opp varmen, sett på en film du liker, lag profil på match og kjøp en vibrator (jaja, er jo ikke akkurat sex)
Independent_ Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Har du mat ? Har du klær ? Har du tak over hodet ? Har du rent vann ? Hvis du kan svare ja på dette, syns jeg ikke synd i deg 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Nei, men dette er et forum. Der kommuniserer man skriftlig, og bruker derfor ett av skriftspråkene vi har i Norge. Og gjerne også komma og slikt. Bevares nå var du "flink", altså
Knitcat Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Det er flere som som deg. Og det heter "Synd PÅ meg". Nei, men dette er et forum. Der kommuniserer man skriftlig, og bruker derfor ett av skriftspråkene vi har i Norge. Og gjerne også komma og slikt. Man kan faktisk skrive begge deler: synd... 2
Xaphan Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 Ikke for å være frekk, men hvis det er så innmari synd på deg bør du kanskje gjøre noe med det? Du får deg verken kjærste eller pulings ved å sitte hjemme og klage over hvor fælt du har det på et forum.
Christina_ Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ikke for å være frekk, men hvis det er så innmari synd på deg bør du kanskje gjøre noe med det? Du får deg verken kjærste eller pulings ved å sitte hjemme og klage over hvor fælt du har det på et forum. Jo, da! De kommer og ringer på Endret 7. desember 2010 av Christina_ 1
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 ikke har jeg kjæreste, ikke har jeg hatt sex, fryser gjør jeg også og kjeder meg halvt i hjel. Ja, det er faktisk så ille at jeg skrivet et så tåpelig innlegg som dette. Og da er det ille da. Det er ordentlig synd i meg. Det er fryktelig synd i deg.
The Kitten Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Det er flere som som deg. Og det heter "Synd PÅ meg". Det kan også være synd i en person, men det blir noe litt annet igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå