pHire Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 For noen uker siden bestilte jeg klær(for over 200 NOK) i en amerikansk nettbutikk, og jeg har fått mail om at varene er sendt. Jeg har aldri bestilt klær fra utlandet på nett før, så det jeg lurer på er om jeg får noen beskjed når varen har ankommet Norge/er ferdig i tollen, eller er det bare å vente på henteslippen som kommer i posten? Satser på at noen der ute har mer erfaring enn meg når det kommer til shopping på nettet
pixzie Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Det kan fort ta 2, 3, 4, uker før du får det og du får ingen annen beskjed enn fra Postvesenet når det har ankommet. Siden du har bestilt for mer enn 200 kr så er det stor sjanse for at det blir holdt igjen i tollen for fortolling som kommer til å koste den noen hundre kroner, i tillegg kommer moms på 25%. Så det lønner seg å prøve å holde seg under 200 kroners-grensen.
pHire Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Takk for svar Da vet jeg hva jeg skal vente på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå