Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med dem og fått pakkene og tollen tilbake betalt alle gangene.Nå har det gått over en uke og jeg har ikke fått pengene igjen,jeg har sendt mail med bilde osv fikk svar at hun skulle sette de på konto.De har ikke kommet enda.

Og i posten i dag så var det enda en hente lapp av det samme som jeg henta sist.Stod samme dato og samme beløp som jeg skulle betale.

Kanjeg bare kaste denne lappen?

Hvorfor surrer de nå?Jeg er skuffa over dem nå.

Dette ble veldig rotete,men håper dere skjønner hva jeg vil frem til.

Videoannonse
Annonse
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Den nye lappen i postkassa kan du vel neppe skylde på feelunique for. Her er det nok posten som har tullet litt. Har du hentet pakken, er det vel bare å kaste denne.

Kanskje du skal sende feelunique en ny mail og høre hvor det blir av pengene? jeg har aldri hatt noe problem med å få igjen penger. Senest for en uke eller to siden fikk jeg tilbakebetalt toll og moms 1-2 dager etter at jeg sendte de mail.

Kan hende de bare er litt opptatt og har mye å gjøre nå som det nærmer seg jul?

Gjest Uglefot
Skrevet

Send en mail til og spør,de er jo temmelig kjappe til å svare.

Ang. hentelappen så må vel det være en glipp fra posten sin side og ikke feelunique tenker jeg..

Skrevet

Jeg anser det naturlig at denne servicen kommer til å falle bort relativt raskt. De taper jo bare penger på det.

Skrevet (endret)

Jeg sjekka kontoen og pengene var der.Grunnen til at jeg stusset var at det tok så langt tid.De svarte ikke på mailen heller med en gang,men etter 2 dager måtte sende 2 ganger for å være sikker på at de får den.Jeg fikk kort svar at pengene skal overføres snart,ikke som før hvor jeg fikk klar beskjed.De har sikkert mye å gjøre nå før jul forståelig nok.Håper ikke den servicen faller bort for det hadde vært så synd:(

Endret av CafeLatte
Skrevet

Det tror ikke jeg, strawberrynet har den service fortsatt, og de har hatt det i årevis. Og til motsatte av det mange trodd, så ha de nå gjort det nå enklere å spørre om tilbakebetaling, laget eget skjema for det, istedenfor å avlyse det.

de taper ikke MYE penger på det, alt er relativt, og de får jo nye kunder. Norge er et lite land, norske kunder er langt i fra i flertall i disse butikkene, de er vel ikke engang 10%, og det kan vel butikkene spandere på de.

Skrevet

Det tror ikke jeg, strawberrynet har den service fortsatt, og de har hatt det i årevis. Og til motsatte av det mange trodd, så ha de nå gjort det nå enklere å spørre om tilbakebetaling, laget eget skjema for det, istedenfor å avlyse det.

de taper ikke MYE penger på det, alt er relativt, og de får jo nye kunder. Norge er et lite land, norske kunder er langt i fra i flertall i disse butikkene, de er vel ikke engang 10%, og det kan vel butikkene spandere på de.

Har strawberrynet også den servicen?Kan du forklare hvordan man får igjen på tollen der på samme vis som feelunique eller?

Skrevet

Har strawberrynet også den servicen?Kan du forklare hvordan man får igjen på tollen der på samme vis som feelunique eller?

Se her, info på strawberrynet sine sider.

Skrevet

Se her, info på strawberrynet sine sider.

takk ab :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...