Gå til innhold

the human centipede

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har sett denne koselige filmen? :)

handler om 3 personer som blir kidnappet av en litt skrudd tysk kirurg som hater mennesker. han har gjort det før, med sine tre avdøde rottweilere. nå vil han prøve det med mennesker. han opererer dem fast til hverandre, munn til anus. hva første person i rekka spiser, må nummer to og nummer tre også spise... enten de vil eller ikke....

kan anbefales! og toeren kommer neste sommer, det gleder vi oss til :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefales? Haha. filmen er jo dritdårlig.

• Liker 1
Skrevet

Var heller ikke imponert over denne filmen, og jeg lurer virkelig... Hvordan kunne de to bakerste leddene overleve lenger enn max et par - tre dager? Jeg mener, munnene deres er sydd fast i anuset tilhørende leddet foran dem, og de har jo på seg en "truse" av bandasjer. Hvordan i alle dager skal de få i seg væske? De kommer jo til å tørste ihjel..

Skrevet

Den virker så fantastisk skrudd og dårlig, men vil egentlig gi den en sjanse forde.

• 4 uker senere...
Skrevet

Skuespillet til de to jentene tok kaka for min del. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

ikke dårlig, syk film.. men joda, skuespillet var elendig..

Rart den dukket opp på nye innlegg når jeg nettopp har nevnt den i en annen tråd bai d vei :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Syk er ordet, men var ganske dårlig pga. elendige skuespillere.

Gjest Sommertid
Skrevet

Syk film. Synes den var kjempe kvalmende men kke skummel og all over dritt dårlig.

Men det hadde som andre sier ikke funka lenge med det prosjektet. Hva om noen av de bakerste kasta opp, måtte hoste, fikk noe i halsen ol?

Skrevet (endret)

Det ble sagt at filmkritikere ble dårlig og vred seg i stolen.... :filer:

Endret av Lise_
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg hvordan denne og toern slutter, dør ofrene eller kommer de fra det med livet i behold? Har litt lyst til å se de men vet ikke om jeg tør..

AnonymBruker
Skrevet

Elendig film, dårlig skuespill, dårlig ide og egentlig bortkastet tid.. Dessverre så jeg den..

Gjest WendyClear
Skrevet

Dårlig film.. bare lagd for å gjøre folk kvalme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg hvordan denne og toern slutter, dør ofrene eller kommer de fra det med livet i behold? Har litt lyst til å se de men vet ikke om jeg tør..

i eneren: de er tre på rad, ok? nummer 1 tar selvmord og nr 3 dør av blodforgiftning ellerno. den godeste legen blir drept og det blir også politimennene som dukker opp. så nr 2 er den eneste som overlever. men hun kommer seg jo ingen vei siden hun sitter fast i to lik. så. åpen slutt.

toeren har jeg ikke sett.

AnonymBruker
Skrevet

2-eren kommer neste sommer? Jeg så begge to i fjor...

• Liker 1
Skrevet

South park sin tolkning er bra da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg at jeg lar være å se de, jeg trenger at de ender godt! Men takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

hjelper det om jeg sier at toeren bare var en fantasi? :)

AnonymBruker
Skrevet

hjelper det om jeg sier at toeren bare var en fantasi? :)

Kanskje, må tenke litt på det...

AnonymBruker
Skrevet

toern har mye eklere og grafiske scener enn eneren da... men er svart hvitt. (mye blod og bæsj, det så du ikke i eneren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...