nilci Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Er det slik at om du tar turnusen din i Finnmark, så stryker de litt av studielånet ditt? Var noen som sa dette, og siden jeg vurderer medisinstudie, hadde dette kanskje vært en mulighet.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Gjelder vel ikke bare turnus, men også om en tar seg jobb der? http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Tilbakebetaling/Finnmark-og-Nord-Troms/
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg vet ikke hvordan det er med turnus, men om du bor (har folkeregistrert adresse) og jobber i Finnmark eller Nord-Troms etter endt utdanning kan du etter et år søke om å få ettergitt litt av lånet. Tror det er maks 25% i året du får ettergitt, men les mer inne på lånekassens nettsider
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Du kan få ettergitt 10%, men likevel maks kr 25 000 pr kalenderår.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Du kan få ettergitt 10%, men likevel maks kr 25 000 pr kalenderår. Selvfølgelig, det var det jo. Blandet tallene litt jeg, beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå