AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Hvis dere onanerer foran eller med partneren deres. Er dette noe dere også gjorde helt i begynnelsen, eller kom det litt lenger uti forholdet? Og i det hele tatt. Onanerer dere med partneren?
Gjest HunterLady Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hvis dere onanerer foran eller med partneren deres. Er dette noe dere også gjorde helt i begynnelsen, eller kom det litt lenger uti forholdet? Og i det hele tatt. Onanerer dere med partneren? Ja, ja, ja! Men foretrekker skikkelig kvalitets-masturbering alene. Kom tidlig i forholdet ja.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hvis dere onanerer foran eller med partneren deres. Er dette noe dere også gjorde helt i begynnelsen, eller kom det litt lenger uti forholdet? Og i det hele tatt. Onanerer dere med partneren? Yess. Lite som er like digg som å se dama onanere :-) Kom igang et stykke uti forhldet
HopelessFear Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Ja, ja og ja. Er jo veldig opphissende å se han kose seg, så hvorfor skulle han ikke se meg?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Fortell hvordan dere gjør det da. Ts. Tror dere en gutt ville reagert negativt hvis jeg onanerte mens jeg og han hadde sex, første gang jeg og han hadde sex?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Samboeren gjør det foran meg, han avslutter sex sånn. Jeg tør ikke å gjøre det foran ham, og han har heller aldri spurt meg om det.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Tror dere en gutt ville reagert negativt hvis jeg onanerte mens jeg og han hadde sex, første gang jeg og han hadde sex? Nei, men hvorfor ikke spare litt på "konfekten" da? Fint å ha litt å gå på i perioder som trenger litt friske ideer
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 Samboeren gjør det foran meg, han avslutter sex sånn. Jeg tør ikke å gjøre det foran ham, og han har heller aldri spurt meg om det. Du kan jo hinte om han tenner på det - hvis du har lyst å onanere foran han da?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Du kan jo hinte om han tenner på det - hvis du har lyst å onanere foran han da? Vel ja, men ikke første gangen... men det kan godt være hånda ikke klarer styre seg... men jeg tror jeg venter litt. kanskje han syns det er "to much" første gangen rett og slett.
Sequax Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Niks! Ren onani er min egen greie...klart jeg kan ta på meg selv foran ham, men "skikkelig" onanering er forbeholdt me, myself and I... 1
Gjest Katten. Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Kan binde fruen fast mens jeg tvinger henne til å se på at jeg runker. Pleier å være skikkelig slem med henne ved å sette meg oppå henne å gjøre det - pirrer henne noe avsindig. Det er en ting som aldri feiler, vil du ha jenta kåt - onaner foran henne og vis at du nyter det. (Skal være sagt at dette bør gjøres foran jenter som er seksuelt tiltrukket av deg, og ikke blotting) Den perioden jeg var singel gjorde jeg det ofte på ONS også. Da fyllesex kan være latterlig dårlig, ble det en god del onani side om side, mens man tar på hverandre osv. 4
Gjest HunterLady Skrevet 9. desember 2010 #13 Skrevet 9. desember 2010 Kan binde fruen fast mens jeg tvinger henne til å se på at jeg runker. Pleier å være skikkelig slem med henne ved å sette meg oppå henne å gjøre det - pirrer henne noe avsindig. Det er en ting som aldri feiler, vil du ha jenta kåt - onaner foran henne og vis at du nyter det. (Skal være sagt at dette bør gjøres foran jenter som er seksuelt tiltrukket av deg, og ikke blotting) Den perioden jeg var singel gjorde jeg det ofte på ONS også. Da fyllesex kan være latterlig dårlig, ble det en god del onani side om side, mens man tar på hverandre osv. AWESOME! Ble kåt bare av å lese dette. Det skal typen få gjøre med meg!!
Sequax Skrevet 9. desember 2010 #14 Skrevet 9. desember 2010 Kan binde fruen fast mens jeg tvinger henne til å se på at jeg runker. Pleier å være skikkelig slem med henne ved å sette meg oppå henne å gjøre det - pirrer henne noe avsindig. Det er en ting som aldri feiler, vil du ha jenta kåt - onaner foran henne og vis at du nyter det. (Skal være sagt at dette bør gjøres foran jenter som er seksuelt tiltrukket av deg, og ikke blotting) Den perioden jeg var singel gjorde jeg det ofte på ONS også. Da fyllesex kan være latterlig dårlig, ble det en god del onani side om side, mens man tar på hverandre osv. Hot!
Gjest Jentehumor Skrevet 9. desember 2010 #15 Skrevet 9. desember 2010 Menn liker å se på, de liker å se at vi ser på at vi holder på, de liker at vi ser på de at de holder på, bla bla bla. Men ja!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Kan binde fruen fast mens jeg tvinger henne til å se på at jeg runker. Pleier å være skikkelig slem med henne ved å sette meg oppå henne å gjøre det - pirrer henne noe avsindig. Årh, me like!!!
Gjest Sobril Skrevet 9. desember 2010 #18 Skrevet 9. desember 2010 Nå er jeg pr. tiden singel, men med inntil nylige mann (den gangen han ville ha sex); JA JA JA
Sophie-Ann Skrevet 10. desember 2010 #19 Skrevet 10. desember 2010 Har gjort det tidligere med ekser, men har ikke kommet så lang med den nye typen min enda. Regner med at det kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå