Gå til innhold

Hvilket plagg er det du bare må ha i høst ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart, kort skinnjakke og svart bukse! (Liker Gucci-looken :lol: Men det blir nok å tråle billigkjedene etter rimelige kopier, tenker jeg! )

Skrevet

Oi! Det er ikke godt å si....Vet ikke....Men man må nok har en genser som ligger på skuldrene. Synes det er en virkelig hett og kult look. Vil gjerne kjøper mer i sanne stil. Dessuten ser det bra ut uansett om en er stor i bryster (som meg) eller ikke. Etter min mening altså. :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Litt chunky jumper med stilig snitt/krage. Leter fremdeles etter den rette. Også cordfrakk da, er så forelsket i min!

Skrevet

Ettersittende bluse i stretch som er i gjennomsiktig, stripete stoff. Store mansjetter og krave. Har selv en i hvitt.

Ellers så må man vel kanskje ha sånne støvletter i semsket skinn med kraftig søm og hæl som er tett (hva heter det?) Boksesko er noe av det styggeste jeg ser, men er kanskje "må ha" for noen.

Jeans er superhot i høst - har sett meg ut en Armani, men må kjempe litt med samvittigheten før jeg kommer til å kjøpe den! (1500 kr eller noe sånt... :o )

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg ønsker meg en kul, stilig, litt sid, svart jakke som passer perfekt til meg, og som ikke er for dyr...

Men hvor finner jeg den....? *sukk*

Skrevet

lue. mista den eneste bra lua mi sist vinter.

Skrevet

Ordentlig varm jakke + vanter skulle jeg hatt.

Fryser alltid.

Skrevet

Varme bukser, gjerne cord + varme genser med høyhals. Alltid skjerf og hansker og gode varme sko/ støveletter... :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...