Spiralis Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Her er det minus 18,5 i dette sekund. Det er mørkt, det er ikke snø til å gå på ski, og det er glatt å gå. Jeg er fristet til å synke ned i min myke, deilige sofa, men jeg skal heller sette meg på romaskinen og ta noen vektøvelser. Tenkte å starte en tråd hvor vi kunne komme med tips til trening i heimen som man kan ty til nå man ikke ønsker å stikke snuten utenfor døren. SÅ! Hva for noe sporty finner dere på hjemme i det lune redet for å holde dere i form? Endret 7. desember 2010 av Spiralis
Ember Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Holde seg i bevegelse, rydde, småfikse, tørke støv, full nedvask av kjøkkenet, take your pick! Klart dette ikke kan måle seg mot ordentlig trening, her er det snakk om å rett og slett holde koken og ikke synke for godt ned i sofaen og bli lat og passiv Et mer aktivt forslag er å ta en joggetur opp og ned trappene, om du har flere etasjer. Det kan være passe slitsomt ja Gjerne kaste inn litt ekstra øvelser, som å hoppe over flere trinn på veien opp, synke godt ned i knærne, aktivisere armene(bære med seg noe?) osv.
Frk. Belle Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 En del styrkeøvelser går jo ann å gjøre hjemme i stua.. finnes masse vidoer og tips på nett.. Jeg har kjøpt en ballansepute i håp om å styrke ankler og knær..
Spiralis Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2010 En alternativ måte å løpe i trapper på er å gå opp trappen to og to trinn pr. steg. nedturen er lurt å gjøre på vanlig måte. Ellers er det mye man kan få til med en treningsmatte og kun kroppen som vekt.
Stinelin Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Jeg trener på treningssenter, der er det aldri dårlig vær og føre! Skal jeg gjøre noe hjemme har jeg matte, strikk og ball som jeg bruker. Sit-ups, push-ups, planke osv osv.. Fint mens man ser på tv eller til sprek musikk
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Jeg trener også på senter, hele året i gjennom Trener mye styrke, og da trenger jeg vekter i alle mulige kilo. Har en ellipsemaskin foran tv'n i krisetilfeller, men den blir sjelden brukt. Man kan jo hoppe hoppetau på stuegulvet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå