Gå til innhold

HASTER: Flytoget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skjønne KG folk!

Det har seg nemlig slik at jeg skal reise i morgen tidlig. Jeg har sjelden tatt flytoget så tidlig, men tror likevel ikke at det er betjent bilettservice på Oslo S rundt klokka 04 på morran. Så jeg lurer på hvordan jeg kan benytte stundent rabatt da? Jeg kan jo ikke fremvise student kortet til en automat.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Automaten har vel valg for billetter med rabatt. Sjekk nettsiden deres. http://flytoget.no/

Du kan betale over nett nå og skrive ut billetten din.

Skrevet

Er du honnør, student eller ungdom?

Reisende berettiget til rabaterte billetter, kan dessverre ikke reise billettløst. Kjøp din billett i billettskranke eller i billettautomat på stasjonene.

Skrevet

Du kjøper billett i flytogets automat, velger "student" og betaler kort eller kontant. Du viser da kun studentkortet ditt dersom du blir stoppet i kontroll.

God tur :)

Skrevet

Automaten har vel valg for billetter med rabatt. Sjekk nettsiden deres. http://flytoget.no/

Du kan betale over nett nå og skrive ut billetten din.

Takk for svar!

Ja, den har sikkert det. Betyr det at det er når kontrollørene sjekker jeg må vise studentkort? Eller har det ikke sånt på flytoget?

Jeg kunne visst ikke bestille det over nett :( Tror jeg går for bussen.

Skrevet

Du kjøper billett i flytogets automat, velger "student" og betaler kort eller kontant. Du viser da kun studentkortet ditt dersom du blir stoppet i kontroll.

God tur :)

Ok :)

Takk!

Skrevet

Er du honnør, student eller ungdom?

Reisende berettiget til rabaterte billetter, kan dessverre ikke reise billettløst. Kjøp din billett i billettskranke eller i billettautomat på stasjonene.

Ja, var det jeg leste óg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...