AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Har pannelugg og lurer litt på hva jeg skal gjøre for at den skal ligge i ro, og ikke minst la være å skille seg. Hjelper det med å bruke rettetang? Eller vil den fremdeles skille seg da?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hva med å tupere under og innerst så den er mer "satt"?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hva med å tupere under og innerst så den er mer "satt"? Hmmmm.. Det kan jeg kanskje prøve, kan jo hende den ikke skiller seg like lett da. Men blir det mer volumm i den da? Det syens jeg nemlig ikke er så fint, den må ligge inntil og ikke være buet hvis du skjønner. Sliter det mye på håret å tuppere forresten?
Sunniva81 Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hmmmm.. Det kan jeg kanskje prøve, kan jo hende den ikke skiller seg like lett da. Men blir det mer volumm i den da? Det syens jeg nemlig ikke er så fint, den må ligge inntil og ikke være buet hvis du skjønner. Sliter det mye på håret å tuppere forresten? Sliter på håret når du tuperer det,ja.Hva med om du drar en kam over luggen mens du føner da? Eller en tynn rundbørste?
Yasi Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Jeg syns det hjelper veldig å bruke en varmebeskyttende spray før du retter det ut med en rettetang. Da føler jeg at luggen sitter akkurat der jeg vil, hele dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå