Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Jeg får noen ganger en følelse av at jeg er den eneste som ikke bruker string-truse.....

Jeg får meg ikke til å tro at det kan være noe behagelig å ha på.....

Kan dere fortelle meg hvorfor det visstnok skal være godt å ha på seg?

:rodme:

..jeg trenger størrelse 48...og er litt stor over magen, hvor finner jeg noe som passer til meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Bruker heller ikke string!

*bare sånn at du ikke skal føle deg alene, hehe*

Skrevet

String er godt fordi man ikke kjenner man har truse på seg! Viktig å passe på (for meg ivertfall) at den ikke er strammer rundt livet, og at den ikke er for tynn/tykk bak. For tynn og den kan skjære, for tykk og det blir ballete. Akkurat passe er fryktelig behagelig! Jeg bruker sjelden vanlige truser, kjenner liksom sømmene på rompeballene.

Hvis du vil prøve, så har jeg nettopp kjøpt en dose snoopy-string i bomull fra H&M til trening og dagligbruk. Veldig god passform, og veldig billige, 39 for tre-pakk eller noe.

Og, ikke dra den inn i rompa.. la den finne plassen sin selv.

Skrevet

Jeg bruker stringtruser fordi de er lagd for å være "oppi der" Vanlige truser sklir alltid opp - forferdelig ukomfortabelt. :-?

Skrevet

Takk for raske svar, jeg er iallfall ikke alene om å ikke bruke string, skjønner jeg.... ;)

Skrevet

:vinke: *rekker opp hånda*

Bruker heller ikke string, synes det er både stygt og ubehagelig.

Skrevet

Tusen takk jenter! :blomst_opp:

Jeg prøver å overtale meg selv til å forsøke nå.....

Men jeg trenger hjelp til å finne en truse som ikke er for liten....

Jeg må nok ha str. 48...

Og jeg har ikke råd til å betale flere hundre kroner for en truse.

Jeg bor i en mindre by, her er ikke H&M....men vi har faktisk både Lindex og KappAhl. Burde jeg heller prøve i en ordentlig undertøysbutikk???

Gjest GreenSky
Skrevet

Bruker heller ikke! Har bare hatt en stingtruse i hele mitt liv, syntes ikke det var så behagelig...

En er mer utsatt for å få underlivsinfeksjoner hvis en bruker string, forresten. :fy:

Skrevet

Jeg bruker heller ikke string truse har prøvd en gang men den irriterer så .

For nesten ikke kjøpt ant nå . Det blir vel til at de går over til string truser etter hvært ,det synes jeg er sund.

Skrevet

har prøvd og det funker bare ikke for meg.

Skrevet

Jeg har brukt string siden jeg var 15 - klarer ikke å bruke vanlige truser - forferdelig ubehagelig. I tillegg vises de vanlige gjennom bukser - huff så stygt :-?

Skrevet
Jeg har brukt string siden jeg var 15 - klarer ikke å bruke vanlige truser - forferdelig ubehagelig. I tillegg vises de vanlige gjennom bukser - huff så stygt :-?

øøøh. stringtruser er ikke akkurat usynlige de heller, du.

Skrevet

øøøh. stringtruser er ikke akkurat usynlige de heller, du.

hehe nei har lagt merke til at særlig fjortiser liker å vise fram trusene sine med korte liv i buksene :ler:

Også hvis man bruker hvite bukser - men der vises vanlige truser mye verre.

Skrevet

ja ja. går som regel med løse cordbukser eller jeans, og undikker i riktig størrelse - dvs som ikke graver seg inn i flesket - og jeg tror ærlig talt det er få som ser underbuksene mine jeg.

Skrevet

Ja men da er det jo greit, da vises det jo ikke :)

Skrevet

Bruker string så lenge jeg ikke har mensen.

Synes string i riktig størrelse (kjøper heller litt stor en litt liten, den skal IKKE være så liten at selve stringen dras opp i rompa!) er det mest behagelige.

Har nettopp løpt rundt i mensen trusene, da jeg fikk ett angrep sopp (som jeg absolutt ikke tror kom pga string-bruk ihvertfall!!) og fikk beskjed om at jeg da burde bruke vanlige truser...... JÆÆÆÆK!!!

Jeg synes ikke jeg har gjort annet en å gå å trekke undissene ut av rompa den uka jeg brukte det jeg!!! Gleder meg som en unge til å bli ferdig med månedlige så jeg kan gå tilbake til stringene mine igjen!!!

(men nå kjøper jeg sikkert like feil str på vanlige som de som synes string er ubehagelig kjøper feil str på stringen, så det er vel øvelse gjør mester for begge parter kanskje?)

Stringen min synes IKKE utenpå buksa, bare for å ha sagt det, men det kan jo ha med å gjøre at jeg aldri lar den stikke opp over buksekanten, og heller ikke går med kritthvite, lett gjennomsiktige bukser. :)

Smak og behag sier jeg bare.

Skrevet

Bruker kun string (bortsett fra når jeg vasser rundt i pysjen).

Det er behagligere å ha på, og det syns ikke utenpå klærne. Ikke så fint med trusekant syns jeg.

Skrevet
Jeg har ikke trusekant!

Da er du heldig. Jeg får det bare jeg ser på en sånn annen truse jeg. Hva er hemmeligheten din? :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...