AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Finnes sikkert drøssevis med slike tråder, men tror jeg trenger noen som kan si det direkte til meg ut fra min historie at han ikke er interessert, hvis det er det som er tilfelle. Har møtt han tilfeldig ute på byen en del ganger fra juli og fram til nå, i tillegg til en date for en uke siden. Har vært på en date sammen der han har oppførte seg som kjæreste med å holde hender, kysse, kleint forsøk på sex. sovna på brystkassa hans i starten av filmen. Endte med at han sov over, hadde kleint forsøk på sex men kjemien absolutt var der. Alt tyder på at han er interessert, selv om han samtidig virker svært sjenert. Men så til "problemet" og det som for meg ødelegger alt: han svarer ikke på mld. Dvs han svarer jo, men det kan ta dager mellom hver gang. Når han først svarer så virker han jo fortsatt interessert, og da kan vi bli sittende og sende mld litt. I går sendte jeg han mld og lurte på om vi skulle finne på noe i dag, fremdeles ikke noe svar. Hvorfor blir det ikke prioritert å svare på mld? Dessuten er det jeg som alltid begynner å sende mld, og da er det konkret om vi skal finne på noe eller lignende. Tror ikke jeg maser på han. Tar ikke kontakt hver dag. I forrige uke sendte jeg han mld med at jeg egentlig ikke hadde mulighet til å treffe han før til helga pga eksamenslesing, og da svarte han med at jeg måtte si ifra om jeg skulle få tid likevel, og det var jo det jeg gjorde når jeg sendte mld i går. Så hva er dommen? Hvor tror dere at jeg har han? Er han interessert eller ikke? Føler meg ekstremt mye som hovedpersonen i He's just not that into you, men samtidig så er det jo det at han tydeligvis trives i mitt selskap når han først er med meg. Måten han ser på meg på trodde jeg heller ikke var til å ta feil av, men kanskje jeg tar feil likevel?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hvor gammel er denne fyren? Har du prøvd å spørre han hvorfor han er så treg med meldinger?
Gjest Thefainter Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hvor gamle er dere? Hvis han er sjenert som du sier (det kan jo være tilfelle her med tanke på de to kleine forsøkne på sex) venter han med å svarer seint med vilje fordi han er redd for å virke for ivrig. Eller så er han ikke interessert og bare sier at du skal ta kontakt når du vil for å ikke virke slem. Kan du ikke snakke med han om dette? Si at han er v0ledig uklar eller noe sånt? Endret 7. desember 2010 av Thefainter
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Han er 22. Har vurdert å spørre han, men er redd for å virke sur på han eller no. Og vil ikke ta det på mld fordi jeg vil på en måte ikke ødelegge stemninga når jeg først får svar fra han. Og sist jeg så han var på date, og før daten var det bare en gang dette hadde skjedd fordi det bare var en gang som jeg sendte han mld da, mens jeg nå har funnet ut at han har for vane å være så treg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 TS igjen. Tror ikke han har så mye erfaring med jenter, men det vet jeg igrunn ikke. Tenkte at jeg kanskje skulle spørre han rett ut om hvor jeg har han, men da syns jeg at jeg bør ta det ansikt til ansikt, og det går jo ikke hvis vi ikke får funnet ut noe når han ikke svarer på mld. Kjenner jeg nesten blir litt frustrert. Problemet er jo forsåvidt ikke at han er treg med å svare, det er jo at jeg er redd han ikke er interessert siden det er noe han ikke prioriterer.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 TS enda en gang. Jeg er forresten 21.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Han høres jo litt sjenert ut, kan jo hende han drøyer det med å svare for å ikke virke desperat. Men kan du ikke avtale en ny date da og snakke litt med ham. Hør med ham hva han tenker og slikt. Da slipper du å gå å lure for det er frustrerende ja. Men skjønner hva du mener, kjedelig med folk som bruker så lang tid på å svare på sms, gjort på to min liksom. Lykke til =)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 TS Forsøkte å avtale en ny date når jeg sendte han siste mld, den jeg fremdeles ikke har fått svar på. Og nå føler jeg at det nesten må være opp til han å svare, jeg vil jo ikke masete heller. Uff jeg er så dårlig på sånt som dette her.. Tusen takk for lykkeønskninger Satser på at han svarer når jeg gir helt opp, det er som regel da han har en tendens til å gjøre det og da er jeg alltid helt oppe på mine rosa skyer igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 TS her! Og nå er verden fin igjen, fikk svar og det er ingen tvil om at han er interessert Litt psykisk ustabil og gal når jeg er svært betatt av en fyr? Tja, kanskje en smule..
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Har du noen gang sett filmen He`s just not that into you?? Se den for tro det eller ei den er ganske lærerik
Jill Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Hva med å ringe i stedet for å sende mld? Noen liker jo rett og slett ikke å sende meldinger:)
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse har blitt fjernet. MissStiles, mod
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #13 Skrevet 12. desember 2010 TS her. Har sett den filmen ja, og forsøkt å sette den i sammenheng med dette. Nr hans er nå sletta, og kommer til å være det helt til han eventuelt tar kontakt. Tror likevel ikke det er så lett som i den filmen, lærerikt og tankevekker uten tvil. Problemet her er jo at når vi først sender mld eller møtes så oppfører han seg som om jeg skulle vært dama hans eller lignende, og jeg vet at han ikke bare er ute etter sex. Har vurdert å ringe, og det er jo selvfølgelig en mulig løsning, men han jobber til forskjellige tider av døgnet så jeg er redd for å enten vekke han eller ringe han mens han er på jobb. Og føler at jeg bare forstyrrer og trenger meg mer på hvis jeg ringer. Men å har jeg i hvert fall sendt min siste mld til han. Skulle bare ønske han hadde sagt rett ut at han ikke er interessert hvis han ikke er det, mye lettere å forholde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå