Gå til innhold

Skiatos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hotell og anbefale (evt leiligheter?) - tenker 1 - 2 uker neste sommer/høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å legge på en stjerne ekstra (minst!) i forhold til hvordan vi rangerer hoteller lenger vest i Europa. Vi havnet på 2+ og byttet, for det var så lugubert (noe reiseoperatøren glemte å nevne). Dere må opp på 3-4 for å få det et minimum av sivilisert, etter min mening, og sjekk at det er skikkelig air condition der.

De fleste hotellene på "stripa" rett utenfor sentrum er fulle av skandinaver (med alt det medfører), så det kommer an på hva dere ønsker med ferien. Om dere er familie, vil feste, eller nyte fred og ro, i sistnevnte tilfelle ville jeg spandert i hvert fall 4-stjerner på et av hotellene lenger unna byen. Det er uansett billig med taxi, og går mange busser.

Skrevet

Husk å legge på en stjerne ekstra (minst!) i forhold til hvordan vi rangerer hoteller lenger vest i Europa. Vi havnet på 2+ og byttet, for det var så lugubert (noe reiseoperatøren glemte å nevne). Dere må opp på 3-4 for å få det et minimum av sivilisert, etter min mening, og sjekk at det er skikkelig air condition der.

De fleste hotellene på "stripa" rett utenfor sentrum er fulle av skandinaver (med alt det medfører), så det kommer an på hva dere ønsker med ferien. Om dere er familie, vil feste, eller nyte fred og ro, i sistnevnte tilfelle ville jeg spandert i hvert fall 4-stjerner på et av hotellene lenger unna byen. Det er uansett billig med taxi, og går mange busser.

Takk for tipset! Skal huske på det!Forresten, Vi er to venninner som skal.... litt fest, men også avslapping og turer. Du har forresten ikke noe anbefalinger om ting å gjøre rundt i området?

Gjest Miss O'Hara
Skrevet (endret)

Hvis dere likevel skal feste og nyte litt natteliv, kan dere gjerne prøve for eksempel Mira Mare, et tre-stjerners på strandstripa hvor det er gangavstand til sentrum. Helt greit sted, ikke den lekreste stranden, men alle tilbud dere trenger. Skulle jeg anbefale noe måtte det bli noen av dagscruisene, noen går på sjøen hele dagen og noen går til øyene rundt, få med dere mest mulig av det :)

Jeg synes personlig to uker på samme øy ville blitt mye, men det kommer helt an på hvor vant dere er med "Sydenferier". Om dere skal to uker kan det lønne seg å ta en kombinasjonsferie så dere får sett mer av øygruppen.

Endret av Miss O'Hara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...