Gå til innhold

Stadig flere kvinner opererer underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Thrillseeker
Skrevet

æsj, heller den mot høyre? håper aldri jeg møter en mann med en sånn penis. synes du bør få operert den. Jeg synes alle peniser skal stå rett!!! huffamei :gjeiper:

Haha...

Videoannonse
Annonse
Gjest harmonie
Skrevet

Jeg kan ikke fordra sånn her overfladisk dritt som denne tråden. Merkelig tråd egentlig. interessant men litt trist å lese hva slags elendig moral folk har.

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet.

Minner på at kommentarer om moderering tas på PM

Bond, mod

Skrevet

Jeg har enda igjen å ligget med den kvinne som har klaget over penisen min, både utseende messig, og funksjonsmessig, men selvfølgelig har du rett til å forbeholde deg en slik mening. Synes du 2-3 graders skjevhet er så forferdelig, så skal du få lovt å mene det uten at jeg skal si deg imot.

Bare lurer:

Da du fikk øye på "misdannelsene", ytret du din misnøye?

• Liker 2
Gjest Thrillseeker
Skrevet

Bare lurer:

Da du fikk øye på "misdannelsene", ytret du din misnøye?

"misdannelsene"?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

slettet, feil

Endret av Belladonna
Gjest Thrillseeker
Skrevet

Jeg antar vedkommende mente kvinners "misdannelser", digre kjønnslepper osv. som du skriver om.

Det ville vært ekstremt lite logisk å henvise til min 2-3 graders skjeivhet, og spørre om det. Da burde han isåfall referert til en annen kommentar hvor jeg nevner det.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av Belladonna
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det ville vært ekstremt lite logisk å henvise til min 2-3 graders skjeivhet, og spørre om det. Da burde han isåfall referert til en annen kommentar hvor jeg nevner det.

Hun/han som skrev dette, oppfattet i hvert fall jeg som ironisk. Det var mitt innlegg om vinkelmål ment som også.

Endret av Belladonna
Skrevet

Å beskrive er vel ikke et problem i seg selv. Det dreier seg enkelt og greit om for svære fittelepper, for svære klitorisser og farger som ikke helt tar seg ut akkurat. Det jeg derimot har et problem med, er å fastsette noe nøyaktige mål for hvortid det er for svært osv. En fitte trenger ikke nødvendigvis se stygg ut fordi fitteleppene er litt store, det er helhetsinntrykket som teller, og fitter ser veldig forskjellig ut ifra hverandre. Tar du derimot å slår sammen for svær klitoris, for svære fittelepper og ikke minst en farge som ikke akkurat får det til å se noe fint ut... vel du tar kanskje poenget? Det er ingen mal for hva noen synes ser fint ut eller stygt ut, men flere og flere kvinner som har stygge underliv klarer å se det selv, og velger å gjøre noe med det.

Man trenger naturligvis en mal for å kunne definere hva som er en stygg fitte og hva som er en fin fitte. Hva som er svær klitoris, svære kjønnslepper og en ikke tiltrekkende farge på det hele er jo subjektivt. Så her må det altså defineres ganske så klart for at man skal kunne få en forståelse av hva som er godtatt/ikke-godtatt.

Stygge underliv har jeg frem til nå ikke sett. Ulike underliv har jeg sett - da alle kvinner ser ulike ut. Det som er trist er utviklingen om at alle kvinner bør se like ut - noe som selvsagt ikke er mulig. Det er trist dersom dette skal utvikle seg til en lidelse hos kvinner på lik linje med spiseforstyrrelser. Unge jenter i dag er jo usikre på om underlives deres er normalt, bare fordi huden der nede har en litt mørkere farge enn ellers på kroppen, eller dersom de indre kjønnsleppene vises utenfor de ytre. Det er ille at folk ikke klarer å forstå at det alltid vil være individuelle forskjeller uten at det skal være noe galt.

Skrevet (endret)

Det er veldig logisk, da du uttalte at ingen har klaget på skjevheten. Har du klaget når du har kommet borti noen med kjønnslepper som ikke svarer til forhåpningene?

Endret av Airi
Skrevet

"misdannelsene"?

Ja, de "ekle" kjønnene (elefantlepper og epleklitoris osv).

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Det er veldig logisk, da du uttalte at ingen har klaget på skjevheten. Har du klaget når du har kommet borti noen med kjønnslepper som ikke svarer til forhåpningene?

Ja.

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Ja, de "ekle" kjønnene (elefantlepper og epleklitoris osv).

Ja.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg antar at de som spør om du har klaget, mener om du har sagt det direkte til damene idet klærne har falt og du ser kjønnet deres, at du da umiddelbart avbryter og går.

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Jeg antar at de som spør om du har klaget, mener om du har sagt det direkte til damene idet klærne har falt og du ser kjønnet deres, at du da umiddelbart avbryter og går.

Ja, jeg har måttet kledd på meg igjen og forlatt åstedet, etter å ha sett underlivet hennes.

Skrevet

Ja, jeg har måttet kledd på meg igjen og forlatt åstedet, etter å ha sett underlivet hennes.

Ja, men hva har du sagt til henne? Når du har kledd på deg og dratt?

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Ja, men hva har du sagt til henne? Når du har kledd på deg og dratt?

Kan dere komme til poenget, istedet for å gå rundt grøten?

Gjest Eurodice
Skrevet

Kan dere komme til poenget, istedet for å gå rundt grøten?

Mitt innlegg kan vel ikke sies klarere, men jeg kan skrive enda klarere. Sier du til damen: Fy faen, du har så stygg fitte, så det blir uaktuelt å knulle deg.

Er dette begripelig?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...