Gå til innhold

Stadig flere kvinner opererer underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Baardsen
Skrevet

Flere og flere kvinner velger å få gjort endringer på kjønnsorganet sitt. Som oftest omhandler det kjønnslepper, men noen vil også endre andre ting som fargen på kjønnsorganet. Selv har jeg disverre sett litt formye rart innenfor kvinnelige kjønnsorganer. De kommer i alle slags farger, alle slags fasonger og alle slags "størrelser". Det styggeste jeg har sett var en omtrent lilla fitte med gigantiske kjønnslepper og klitoris. Jeg måtte rett og slett bare avbryte samleie og ta taxi hjem. Min største seksuelle skuffelse var ei drit deilig dame, som disverre ga samme følelse som å stikke pikken inn i en tunell, til tross for at jeg er velutrustet. Ja, det er mye rart der ute å går, og ingenting er bedre for oss menn en at kvinner tar tak i problemene sine. Selv håper jeg at flere kvinner slenger seg på trenden, det er trossalt ikke alltid like kjekt med overraskelser i senga...

http://www.kk.no/851764/stadig-flere-kvinner-opererer-underlivet

At flere og flere ønsker å endre kjønnet sitt skyldes for det første at det var minimalt med damer som kunne forestille seg å gjøre det for 10 år siden, dvs det absolutte tallet er fremdeles minimalt og ubetydelig. For det andre skyldes det at det er atskillig større kompetanse på dette området nå enn for 10 år siden, dette er mao blitt en reell mulighet, som mange andre absurditeter fra klinisk medisin som havner på agendaen til hverdagsmennesker som i utgangspunktet er friske og sunne.

Når det gjelder dette innlegget trodde jeg først at det var en slags ironi. Men uansett, glem det jenter! Dere har vel nok å bekymre dere for, signerer meg inn i klubben som aldri har sett noe annet enn deilige fitter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte og opprinnelig er to vidt forskjellige ting. Prøv igjen.

Nå var det opphavelig jeg kommenterte da.
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ekte og opprinnelig er to vidt forskjellige ting. Prøv igjen.

Få høre din definsjon av ekte, da. :)

Etter det jeg lærte på skolen, er "ekte" og "orginal"/"opphavelig" av samme betydning. Et "fikset" underliv vil etter mitt syn ikke være det, og må ses på som andre kirurgiske inngrep, altså ikke ekte.

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Nå var det opphavelig jeg kommenterte da.

Du vet ikke hvortid du har tapt tydeligvis? Jeg spør deg derfor: Mener du at hvis jeg har en gullklump, og modifiserer denne gullklumpen, så er det altså ikke en ekte gull lenger? Sett dette i sammenheng med vaginaen; Hvis en kvinne modifiserer en vagina, så er det ikke lenger en ekte vagina?

Du forstår vel selv at du er helt ute på bærtur?

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Få høre din definsjon av ekte, da. :)

Etter det jeg lærte på skolen, er "ekte" og "orginal"/"opphavelig" av samme betydning. Et "fikset" underliv vil etter mitt syn ikke være det, og må ses på som andre kirurgiske inngrep, altså ikke ekte.

Se svaret mitt under kommentaren din.

Skrevet (endret)

Du vet ikke hvortid du har tapt tydeligvis? Jeg spør deg derfor: Mener du at hvis jeg har en gullklump, og modifiserer denne gullklumpen, så er det altså ikke en ekte gull lenger? Sett dette i sammenheng med vaginaen; Hvis en kvinne modifiserer en vagina, så er det ikke lenger en ekte vagina?

Du forstår vel selv at du er helt ute på bærtur?

Du er så krøket i ord, du. Vaginaen er forøvrig ikke det samme som kjønnsleppene.

Ekte gull omfatter ikke bare gull i sin opprinnelige form, men alt gull som er over 18 karat. Det er ikke sammenlignbart, da det har avledet betydning.

Endret av Airi
Gjest Thrillseeker
Skrevet

Den er da ikke "opphavelig" om den er fikset på. Da må man jo også si at silikonpupper er ekte, da.

Det er forskjell på å fjerne en liten del, og å sette inn nye deler. Altså, erstatter jeg gullet med sølv, så er det såklart ikke lenger gull.

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Du er så krøket i ord, du. Vaginaen er forøvrig ikke det samme som kjønnsleppene.

Ekte gull omfatter ikke bare gull i sin opprinnelige form, men alt gull som er over 18 karat. Det er ikke sammenlignbart, da det har avledet betydning.

Neimen jøss, å det er ikke bare kjønnsleppene man kan fikse på kjønnsorganet til kvinner, men takk for at du prøver å rette på meg-

Hvorfor er ikke det sammenlignbart? Fjerner jeg en bit av en 18 karat gullklump, er det fortsatt gull. Fjerner man en liten bit av kjønnsleppene, er det fortsatt kjønnslepper. Jeg vet at enkelte kvinner sliter med logikk, men du begynner å ta kaka.

Skrevet

Neimen jøss, å det er ikke bare kjønnsleppene man kan fikse på kjønnsorganet til kvinner, men takk for at du prøver å rette på meg-

Hvorfor er ikke det sammenlignbart? Fjerner jeg en bit av en 18 karat gullklump, er det fortsatt gull. Fjerner man en liten bit av kjønnsleppene, er det fortsatt kjønnslepper. Jeg vet at enkelte kvinner sliter med logikk, men du begynner å ta kaka.

Du forsto åpenbart ikke det jeg sa om at denne betegnelsen er en avledning. Tar du en bit av en bit 18 karats gull, har du fremdeles det som vil defineres som ekte gull av en gullsmed, men du har ikke denne biten i sin opphavelige form, altså ikke ekte i den betydningen vi nå snakker om.

Gjest Thrillseeker
Skrevet

Du forsto åpenbart ikke det jeg sa om at denne betegnelsen er en avledning. Tar du en bit av en bit 18 karats gull, har du fremdeles det som vil defineres som ekte gull av en gullsmed, men du har ikke denne biten i sin opphavelige form, altså ikke ekte i den betydningen vi nå snakker om.

Vi snakker om? Den betydning du ønsker vi snakker om, er vel mere korrekt. Kjønnsorganet til en kvinne er like ekte om man fjerner en bit av kjønnsleppene eller ikke. At den er modifisert er helt greit, men den er ikke falsk av den grunn. Hadde du erstattet kjønnsleppene med plastikk kjønnslepper, hadde de derimot ikke vært ekte.

For å ta et annet eksempel: Påstår du neglene mine ikke er ekte, fordi jeg har klippet dem?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

For å ta et annet eksempel: Påstår du neglene mine ikke er ekte, fordi jeg har klippet dem?

Negler er fra naturens side skapt til å vokse ut igjen, og etter mitt syn derfor ekte uansett hvor korte du har dem.

Skrevet

Jeg bare lurer på en liten ting... Kan man få fantomsmerter når man amputerer kjønnsleppene?

Skrevet

Har jeg sagt noe sted at jeg har problemer med å finne kvinner med bra mus? Poenget her er at en dårlig mus dukker opp i ny og ne.

Naturligvis vil det dukke opp dårlig mus. Det samme gjelder det med pupper, pikker, romper, lår. Det er slik livet er. Regner med at det går fint an å takle det.

Skrevet (endret)

Det er ikke noe uetisk eller fordummende å stille krav til de kvinner man vil ligge med. Hvorfor skal jeg ta til takke med ei fitte der kjønnsleppene rett og slett ser forjævli ut, når jeg finner det frastøtendes? Det finnes ikke noe galt i å stille krav, og så klart har utseendet noe å si, det har med hvordan mennesket er av natur. Vi vil såklart ha best mulige gener for våres avkom, og da er jeg akkurat ikke interessert i å fyre et stygt troll på tjukken.

Tja, du kan jo begynne med å forklare hvor jeg har skrevet at plastikk operasjon påvirker avkommets gener... vent, jeg har jo ikke skrevet det. Godt observert av fantasien din.

Det jeg derimot sier er at hjernen ser ikke forskjell på gode gener og plastikk operasjon. Med andre ord; ta deg en bolle.

Her er det som er en smule komisk skjønner du, du sier i overskriften at "Stadig flere kvinner opererer underlivet - og bra er det".

Men hvis kvinner faktisk gjennomfører plastiske operasjoner og det ikke er noen synlige spor, da har du jo ikke lengre noen måte å avgjøre om de har bra gener, da risikerer du jo at døtrene dine også ender opp med "klitoris så stort som et eple". Nettopp fordi operasjonen IKKE påvirker genene.

Så du burde jo egentlig være sterk motstander av dette? Skjønte du det nå?

Eller kanskje du ikke har tenkt å ha barn? Jeg støtter i så fall den tanken.

Endret av Yay
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skrev i et innlegg tidligere at det tydeligvis ikke var skjedeplastikk du snakket om, og det var du enig i. Vagina er den latinske betegnelsen for skjede. Det er vulva du mener. Det er kjekt å kunne de korrekte betegnelser for det man snakker om.

• Liker 2
Skrevet

Problemet er kvinnen sitt. Det er trossalt hun som må leve med det kjipe kjønnsorganet. Jeg har millioner å velge blandt.

Ja men det har jo kvinner med stygge fitter også . Millioner av menn / pikk å velge blant , kanskje t.o.m mye mer å velge blant - enn du som mann har i virkeligheten ? Når alt kommer til alt . Så er det vell langt flere single desperate menn i verden enn ledige og single kvinner ? Og noen kvinner vil ikke ha en mann , omså de fikk betalt for det ...he he Eks de lesbiske og asexuelle kvinnene som finnes .Betyr enda mindre utvalg for dere menn ...

Og derfor har kvinner det naturlige overtaket og mest å velge mellom - i forhold til menn . Det betyr at det er mannen som må senke sine krav drastisk , om han skal få seg dame i det hele tatt .Forde det er så mange menn om " beinet / damene " å konkurrere med .

Kvinner er faktisk i mindretall i verden .Mens det finnes et stort fødselsoverskudd av menn i verden .Så det er faktisk ikke en kvinne ledig til enhver mann - desverre for dere menn : ) Dere må nok ta til takke med det dere får , også disse med store lepper og tunnelvid mus ....he he

Glad vi damer slipper senke krava våre : ) SMILE ...he he

Skrevet

Ja men det har jo kvinner med stygge fitter også . Millioner av menn / pikk å velge blant , kanskje t.o.m mye mer å velge blant - enn du som mann har i virkeligheten ? Når alt kommer til alt . Så er det vell langt flere single desperate menn i verden enn ledige og single kvinner ? Og noen kvinner vil ikke ha en mann , omså de fikk betalt for det ...he he Eks de lesbiske og asexuelle kvinnene som finnes .Betyr enda mindre utvalg for dere menn ...

Og derfor har kvinner det naturlige overtaket og mest å velge mellom - i forhold til menn . Det betyr at det er mannen som må senke sine krav drastisk , om han skal få seg dame i det hele tatt .Forde det er så mange menn om " beinet / damene " å konkurrere med .

Kvinner er faktisk i mindretall i verden .Mens det finnes et stort fødselsoverskudd av menn i verden .Så det er faktisk ikke en kvinne ledig til enhver mann - desverre for dere menn : ) Dere må nok ta til takke med det dere får , også disse med store lepper og tunnelvid mus ....he he

Neste gang jeg f.eks skal velge meg en ny mann . Skal jeg gå opp minst 1 størrelse .....he he Og noen hundre tusen mer i årsinntekt .

Så hos damene går bare krava oppover og oppover ...

Skrevet

Hehe, kanskje ikke så drastisk men jeg er litt enig. Plastiske operasjoner i skjeden er ofte risikofylte og fyller liten hensikt bortsett fra at veldig få syntes det er penere. En naturlig sammenligning for menn er jo omskjæring, men selv det kan ikke sammenlignes helt. Omskjæring utføres jo ofte av medisinske grunner og av hygieniske grunner, og er i tillegg noe som kan føre til et bedre sexliv for mange, at det da ser penere ut er da en bonus.

Men ja, jeg innrømmer gjerne at jeg syntes det er fint at mannen er omskjært. Litt dobbeltmoralsk kanskje, siden jeg aldri ville ha operert leppene mine for hans del.

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Skrevet

Flere og flere kvinner velger å få gjort endringer på kjønnsorganet sitt. Som oftest omhandler det kjønnslepper, men noen vil også endre andre ting som fargen på kjønnsorganet. Selv har jeg disverre sett litt formye rart innenfor kvinnelige kjønnsorganer. De kommer i alle slags farger, alle slags fasonger og alle slags "størrelser". Det styggeste jeg har sett var en omtrent lilla fitte med gigantiske kjønnslepper og klitoris. Jeg måtte rett og slett bare avbryte samleie og ta taxi hjem. Min største seksuelle skuffelse var ei drit deilig dame, som disverre ga samme følelse som å stikke pikken inn i en tunell, til tross for at jeg er velutrustet. Ja, det er mye rart der ute å går, og ingenting er bedre for oss menn en at kvinner tar tak i problemene sine. Selv håper jeg at flere kvinner slenger seg på trenden, det er trossalt ikke alltid like kjekt med overraskelser i senga...

http://www.kk.no/851764/stadig-flere-kvinner-opererer-underlivet

Ja...mer overfladisk tankegang enn det som er i verden i dag, trenger vi!

Har forøvrig vanskelig for å ta deg alvorlig...tror du er en aldri så liten trollmann...Hvorfor ikke bytte nick til "Trollsøker"?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...