Gå til innhold

Sjenert jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal man etter 3 års forhold plutselig bli sexy, ta initativ og vise kåthet og lyst?

Vi har aldri hatt sex hver dag i en uke og to ganger på en dag.

Noen som har noen tips til en sjenert jente som kan hjelp uten at det blir for overdrevet?? Tips fra internett som å ringe når jeg onanerer, lage middag naken osv blir litt vilt i første omgang for meg.. (Han vet at jeg er en kåting, men jeg har aldri latt det "gå utover" han før, så tør ikke ta helt av)..

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Tips fra internett som å ringe når jeg onanerer, lage middag naken osv blir litt vilt i første omgang for meg.. (Han vet at jeg er en kåting, men jeg har aldri latt det "gå utover" han før, så tør ikke ta helt av)..

Gjør det! Hadde tent meg helt latterlig om madammen gjorde slikt!

Skrevet

Kjøp massasjeolje som varmer, og inviter han opp på soverommet hvor du har tent stearinlys og satt stemningen, å gi han en deilig massasje først :) og så plutselig snur du stemningen helt, og gjør den sexy. Kle av deg en tsjorte eller noe, og under har du noe sexy undertøy, og så ta det derfra.

Eller bare si rett ut når dere sitter i sofaen: "Skal vi ha sex?"

Skrevet

- Send en naughty sms.

- Kjøpt sexy undertøy og finn på en unnskyldning for å skifte foran han. Du trenger ikke si "la oss ha sex" en gang. Bare se om han liker det han ser og hvis han gjør det så kyss han og se hva det fører til.

Jeg er veldig glad i å ha på meg korstett og strømpe-bånd for å hinte til sex.

Gjest Glad i sex
Skrevet

Ta tak i han og riv han med deg inn på soverommet og kle av han, then have your way with him.

Eventuelt bestill deg ett naughty outfit i en stil du vet han liker, og bare forsvinn ut av rommet litt og så dukke opp i det :)

Hva gjør det vel at det er "overdrevet". Hvis han ser at det er overdrevet viser det jo bare at du bryr deg, og så lenge han syns det er hot bryr han seg nok lite om dette er "out of character" eller ikke i forhold til hvordan du vanligvis oppfører deg.

Min erfaring er at menn setter pris på overaskelser, og ting utenom det vanlige :)

Hvis det er noe du vet parteren din liker, som du normalt ikke gjør, syns jeg du skal gjøre så lenge du ikke syns det er ekkelt, skummelt eller vondt.

Skrevet

Hvis mannen din står og jobber med noe. Mat f.eks. Kom bak han og omfanhan i en klem, mens du sakte fører hendene nedover mot underlivet hans og begynner og masere/klå(you name it). Mens du presser deg inntil ryggen hans med puppene dine. kyssing og hvisking i øret at du vil ha han osv..

Det tar ikke mange minuttene før man er i sengen/sofaen da.

(personlig erfaring :fnise: )

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ta det steg for steg. Nyt et hvert hint om at du er kåt og la det gå ut over han. Tafsing og lettkledd er to undervurderte aktiviteter hos norske kvinner. Han kommer til å elske det :cool:

Skrevet

Når han slapper av i sofaen, så skifter du til sexy undertøy og tar med en iskald øl fra kjøleskapet til ham. Deretter setter du deg bare til ved siden av ham, og gjør slike visuelle småting som du vet mannfolk tenner på. Så skal du se at det blir fart på ham... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...