Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren for å farge røttene. Men når jeg kom hjem ( i et annet lys) så ser jeg at det rett og slett er for lyst. Jeg føler meg ikke som meg selv (ble SKIKKELIG blond). Jeg er ute etter en nyanse mørkere, mer gyllen farge enn det jeg har nå.

Jeg må nok bare ringe frisøren igjen og be dem rette det opp igjen tror jeg. Det er bare så surt å bruke så mye penger på dette! Det virker ikke som om det er noen frisører i byen her jeg bor som er noe spesielt flinke meg farge.

Jeg tror ikke jeg tør å prøve å farge det hjemme nå, ender vel opp med rosa eller grønt hår. :S

Men hva er den beste løsningen for håret mitt? Er det best med en toning eller en glansvask?

Jeg skulle ønske jeg fant en hjemmefarge jeg kunne bruke slik at jeg slapp å bruke tusenvis av kr på dette..

Når jeg har sagt til frisørene at jeg har lyst til å kunne farge håret hjemme så vil de ikke anbefale noen som helst slags farge. (skjønner jo det, men det blir helt håpløst for stakkars meg som skal ut i hårfarge-jungelen uten noen som helst slags kunnskap).

Help.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hvertfall ikke begynne å eksperimenter med hjemmeprodukter for sjansen for et bra resultat er minimalt. Been there done that, flere ganger faktisk :sjenert: Nyfarget hår roer seg gjerne litt etter et par vask så eventuelt kan du se det ann. Hvis ikke ville jeg dratt tilbake å fått det farget om av frisør, sure penger men det er verdt det fremfor et katastrofalt resultat på egenhånd ;)

Skrevet

Syns du skal dra tilbake å få rettet det opp jeg.Det har du krav på,også hos frisører! :) Og du skal heller ikke betale noe ekstra for det.

Skrevet

Dra tilbake med en gang, de bør rette det opp gratis.

Skrevet

Det pleier faktisk å bli litt mørkere av seg selv etter en liten stund. Har selv opplved at håret har vært for lyst etter jeg har vært hos frisøren, men etter kanskje 3 dager så ser det ganske normalt ut.

Skrevet

Heisann! :)

Jeg tror ikke jeg får det gratis, siden det ikke er noe i veien med selve fargen..det er bare det at jeg nå ser at den ble altfor lys for meg...

Så jeg har rett og slett bestilt meg en time hos en annen frisør (jeg fikk bekreftet at vedkommende var veldig flink med hårfarge) og får ordnet det slik jeg vil ha det. (skal ta med bilder). :)

Så da håper jeg at jeg er hår-lykkelig i morgen ettermiddag. :)

(jeg regner med at hvis jeg prøver å farge det opp igjen selv nå så vil det resultere i en total katastrofe som vil koste ennå mer å rett opp igjen enn en ny farge hos frisøren).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...