AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg er så lei av "spillet" mellom meg og xen.Vi har holdt på over et år nå,men vi kommer ikke lenger fordi vi begge er usikre på hva vi vil med hverandre.Grunnen til at vi begynte å treffes igjen etter bruddet er usikkert,men det har alltid vært veldig sterke følelser mellom oss og har hele tiden hatt en sterk relasjon til den andre.Men nå er jeg altså lei,men stor L. Han er den som tar kontakt og initiativ til å treffes.Han er den som har sagt at han vil være mer enn venner,men samtidig vil han ikke ha et forhold.Han sier at han ikke vil kutte kontakten fullstendig, sier han ikke kan se oss som venner som er på kaffebesøk til den andre,men som også sier at han er meget skeptisk til å være i forhold med meg.Dette har jeg også sagt til han,at jeg har en veldig dårlig magefølelse for dette og at det mest fornuftige ville være å kutte kontakten og komme oss videre. Jeg tror ikke jeg kunne klart å være i et forhold med han,for det ville innebære store tillitsproblemer for oss begge.PÅ den andre siden vil vi ikke være uten hverandre,forstå det den som kan.. Vi er veldig kjærlig med hverandre når vi er sammen,koser,ler og kan snakke om alt.Så for min del så får jeg dekket savnet etter nærhet og sex når jeg er med han.Slik er det jo for han også,men det kan fort gå fra 1-2 uker før vi treffes igjen.I mellomtiden kan det være en sms eller to, eller helt stille før han ymter fram til at han vil komme på besøk igjen. Vi har egentlig blitt enige om å tenke litt på saken.Og kjenne etter på hva vil vil.Men jeg trenger ikke så veldig lang "betenkningstid",for jeg vet hva som er det rette.Jeg vet at vi burde avslutte dette nå,før vi får enda mer følelser for hverandre og noen sitter igjen såret.Jeg har forsjøkt å kutte kontakten med han tidligere,men han sender sms og jeg svarer,åsså er vi i denne spiralen igjen.Føler vel at han ikke har respektert meg på dette før,og han vet jo også at han får komme "inn i varmen" igjen hvis han vil. Så jeg vet ikke helt jeg,om jeg bare skal sende en sms til han,å bare si at vi ikke burde treffes mer.Forsjøke det-igjen....Eller om jeg skal vente litt å se.Jeg vil egentlig bare komme meg videre og klare å glemme han på et vis,for vi har nok ikke noe i et forhold med hverandre å gjøre,igjen.Da vi var sammen var vi skikkelig kjipe med hverandre,gjorde hverandre sjalu og sinte. Æsj,dette ble dumt og rotete....Men kanskje det hjelper med litt andre tilbakemeldinger enn det som kommer fra mitt eget lille hode.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har det helt likkt med min X.. Men her er det litt mer jeg som skulle ønska vi kunne funnet tilbake til hverandre, selv om jeg vet at når vi er sammen så funker det rett og slett ikke Vi sees med 1-2 ukers mellom rom. Lite kontakt innimellom der, å det blir som regel bare sex, ser en film på tv eller noe i den duren.. Jeg er så klar for å gi slipp, å gleder meg til å treffe en ny potensiell kjæreste en gang i fremtiden. Men jeg synes det er skummelt å plutselig stå der helt alene.. Og at han eventuelt får seg ny kjæreste også huff.... Kjip tanke.. Du vet inderst inne selv hva du må gjøre.. Eller så kan du bare ta tiden til hjelp.. Dere vil til syvende og sisst drifte såpass langt fra hverandre, å den ene eller den andre vil omsider finne seg en ny partner. Blir bare kjipt om det er du som blir den som sitter igjen, og blir endelig avvist......
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Jeg er så lei av "spillet" mellom meg og xen.Vi har holdt på over et år nå,men vi kommer ikke lenger fordi vi begge er usikre på hva vi vil med hverandre.Grunnen til at vi begynte å treffes igjen etter bruddet er usikkert,men det har alltid vært veldig sterke følelser mellom oss og har hele tiden hatt en sterk relasjon til den andre.Men nå er jeg altså lei,men stor L. Han er den som tar kontakt og initiativ til å treffes.Han er den som har sagt at han vil være mer enn venner,men samtidig vil han ikke ha et forhold.Han sier at han ikke vil kutte kontakten fullstendig, sier han ikke kan se oss som venner som er på kaffebesøk til den andre,men som også sier at han er meget skeptisk til å være i forhold med meg.Dette har jeg også sagt til han,at jeg har en veldig dårlig magefølelse for dette og at det mest fornuftige ville være å kutte kontakten og komme oss videre. Jeg tror ikke jeg kunne klart å være i et forhold med han,for det ville innebære store tillitsproblemer for oss begge.PÅ den andre siden vil vi ikke være uten hverandre,forstå det den som kan.. Vi er veldig kjærlig med hverandre når vi er sammen,koser,ler og kan snakke om alt.Så for min del så får jeg dekket savnet etter nærhet og sex når jeg er med han.Slik er det jo for han også,men det kan fort gå fra 1-2 uker før vi treffes igjen.I mellomtiden kan det være en sms eller to, eller helt stille før han ymter fram til at han vil komme på besøk igjen. Vi har egentlig blitt enige om å tenke litt på saken.Og kjenne etter på hva vil vil.Men jeg trenger ikke så veldig lang "betenkningstid",for jeg vet hva som er det rette.Jeg vet at vi burde avslutte dette nå,før vi får enda mer følelser for hverandre og noen sitter igjen såret.Jeg har forsjøkt å kutte kontakten med han tidligere,men han sender sms og jeg svarer,åsså er vi i denne spiralen igjen.Føler vel at han ikke har respektert meg på dette før,og han vet jo også at han får komme "inn i varmen" igjen hvis han vil. Så jeg vet ikke helt jeg,om jeg bare skal sende en sms til han,å bare si at vi ikke burde treffes mer.Forsjøke det-igjen....Eller om jeg skal vente litt å se.Jeg vil egentlig bare komme meg videre og klare å glemme han på et vis,for vi har nok ikke noe i et forhold med hverandre å gjøre,igjen.Da vi var sammen var vi skikkelig kjipe med hverandre,gjorde hverandre sjalu og sinte. Æsj,dette ble dumt og rotete....Men kanskje det hjelper med litt andre tilbakemeldinger enn det som kommer fra mitt eget lille hode. Du vet jo hva du vil!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har det helt likkt med min X.. Men her er det litt mer jeg som skulle ønska vi kunne funnet tilbake til hverandre, selv om jeg vet at når vi er sammen så funker det rett og slett ikke Vi sees med 1-2 ukers mellom rom. Lite kontakt innimellom der, å det blir som regel bare sex, ser en film på tv eller noe i den duren.. Jeg er så klar for å gi slipp, å gleder meg til å treffe en ny potensiell kjæreste en gang i fremtiden. Men jeg synes det er skummelt å plutselig stå der helt alene.. Og at han eventuelt får seg ny kjæreste også huff.... Kjip tanke.. Du vet inderst inne selv hva du må gjøre.. Eller så kan du bare ta tiden til hjelp.. Dere vil til syvende og sisst drifte såpass langt fra hverandre, å den ene eller den andre vil omsider finne seg en ny partner. Blir bare kjipt om det er du som blir den som sitter igjen, og blir endelig avvist...... Ja det er veldig kjipt.Men vi tenker likt når det gjelder de samme tingene,da.Jeg var mer ivrig på forhold for noen mnd siden.Nå er flisa på et vis snudd om,og det er han som vil mer.Likevel,om vi skulle bli enige om å bli et par igjen,vil vi begge være veldig skeptisk og mistenksom kanskje.Han snakket om å se film en kveld også,og kjenner jeg blir veldig usikker.Ene dagen er han interessert i mer,andre dagen er han ikke det,så går det noen uker.Så kan det stillt igjen.Kjenner at han bare glir enda mer bort når han er så vinglete.Og det er litt rart at han er så ivrig,men samtidig så likegyldig. Jeg var der du er nå for litt siden,den som ville mer.Men jeg forsjøkte flere ganger å komme meg videre.Satt og var den som hadde følelser og følte sjalusi hvis han snakket om andre kvinner.Prøvde å skåne meg selv ved å avvise han og kutte kontakten,men gikk likevel "5 på" gang på gang.Men så forsvant følelsene mine etterhvert.Ble klar over alt tullet som jeg følte det var,og ting gikk faktisk veldig bra uten å ha han i livet.Men,så tok han kontakt,jeg svarte og nå sitter jeg her og krever svar fra han, finne ut hva vi skal gjøre,men får kun diffuse og ukonstruktive svar. Enten må vi bli et par,eller kutte all kontakt og være på kun et hilse-nivå.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Huff..... Det skal ikke være lett !!! :( Så dersom jeg ikke gir lyd osv, så blir det han som plutselig vil - eller tar kontakt? Har mest vært meg som sender sms, og vil finne på ting... Han kommer som regel å banker på døra mi etter en fuktig kveld på byen, drita full og ensom sikkert.... Ellers, tar han kontakt hvis han trenger hjelp til noe.. Huff.......................... Må nokk bare slippe taket å gå videre i livet, uten han.. Er jo en grunn til at ting har vært sånn av og på sikkert... Ikke ment to be..... Hvor lenge var dere sammen? Og så ble det slutt for en periode, så har dere holdt på frem og tilbake slik som dette nå i 1 års tid? Med at det variere hvem som tar kontakt... Til syvende og sisst, så er det nokk riktig å bare kutte alle bånd.. Men letter sagt en gjort, da jeg elsker fyren - til tross for ALT dritten vi har vært igjennom..
Snuup Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Jeg skjønner hva du er midt oppi og hvordan du tenker. Jeg gjorde den samme "feilen" om man kan kalle det for det. Det gikk godt over 2 år før kontakten ble mer eller mindre avsluttet. Jeg kom også til det punktet hvor jeg var skikkelig lei av det hele og hadde prøvd gjentatte ganger å bryte kontakten. Jeg klarte helt fint å bryte kontakten siden jeg var lei det hele men han sende alltid en sms og etter at det hadde gått en stund å så var det på det igjen. Følte meg så kald og avvisende at jeg svarte alltid tilbake på smsen. Jeg forble singel siden jeg aldri helt klarte å falle for en annen gutt eller gå steget videre til å være i et forhold. Grunnen var vel egentlig fordi jeg fremdeles hadde kontakt med xen. Man må liksom "kvitte" seg med det gamle for å kunne slippe inn noe nytt. Jeg fikk så senere en kjæreste litt tilfeldig (selv om jeg ikke varhelt klar for et forhold) og da min eks kjæreste sendte meldinger kjennte jeg at det var nok. Jeg måtte bli ferdig en gang for alle. Så jeg sendte en ganske klar melding til eks kjæresten om å ikke kontakt meg mer! Fikk en sur melding tilbake men overså denne, noen uker senere kom det en melding til (helt uskyldig melding) men denne overså jeg bare. Det tok så opp mot et år før han tok kontakt igjen. Mitt råd er å ikke la dette strekke seg over for lang tid, du sier at dette har pågått i 1 år til nå og at du er lei. Bare bryt kontakten, en eks er en eks og man kan etter min mening ikke være venner med eksen sin. Det å si hei en gang i året over melding eller å si gratulere med dagen er noe annet. Men bare bryt kontakten. Hovedgrunnen for dette er enkel, du kommer ikke videre med han på lasset, du går glipp av mange flotte nye potensielle kjærester, og det tærer faktis på deg fordi du hele tiden føler at du skylder å stille opp for han. hvis du bestemmer deg for å bryte kontakten, må du gjøre det helt klart for han. Han vil nemlig mest sannsynlig prøve å overtale deg til å være venner og sende deg noen uskyldige smser. Bare overse det hele, så etter tid vil han også gå videre. Det handler om å ta det neste steget for dere begge, og det kan dere ikke gjøre sammen! Lykke til!!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Huff..... Det skal ikke være lett !!! :( Så dersom jeg ikke gir lyd osv, så blir det han som plutselig vil - eller tar kontakt? Har mest vært meg som sender sms, og vil finne på ting... Han kommer som regel å banker på døra mi etter en fuktig kveld på byen, drita full og ensom sikkert.... Ellers, tar han kontakt hvis han trenger hjelp til noe.. Huff.......................... Må nokk bare slippe taket å gå videre i livet, uten han.. Er jo en grunn til at ting har vært sånn av og på sikkert... Ikke ment to be..... Hvor lenge var dere sammen? Og så ble det slutt for en periode, så har dere holdt på frem og tilbake slik som dette nå i 1 års tid? Med at det variere hvem som tar kontakt... Til syvende og sisst, så er det nokk riktig å bare kutte alle bånd.. Men letter sagt en gjort, da jeg elsker fyren - til tross for ALT dritten vi har vært igjennom.. Tja,i begynnelsen så var det mest meg.Så dabbet det av for min del,og han tok mer initiativ og tok mest kontakt.Så gikk det noen uker,jeg fortalte jeg hadde følelser.Ble avvist på det,men han ville gjerne ha kontakt og komme på besøk.Han dro så hjem om kvelden og jeg satt det fortvilet og forrviret. Så tok jeg meg selv i nakkeskinet,skjønte at han ikke kom til å endre tankemønster og bare oppførte seg som om jeg var madrassen hans.Slik føltes det hvertfall,og selv om han ikke ville innrømme det,sa han var glad i meg og hele den pakka.Etter det så var det stopp.Ba han ikke ta kontakt og at jeg ville være uten han.Det respekterte han.Til nå Naiv? Ja sikkert! Vi var sammen i 3 år.Og det var et usunnt forhold.Så ille var det at vi kjørte hverandre så langt nede psykisk.Men tiden gikk.Ja har holdt på i over et år nå,og kommer ingen vei,så det er nok ikke ment to be nei! Du burde jo prøve å snakke med xen din kanskje? Virker ikke så veldig bra det du skriver heller.Du burde kanskje la han gå du og?
Snuup Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 By the way ikke glem at dette er gutter, har fått høre av flere gutter at de "holder" på eksen for å få seg noe... ikke for å dra alle under en kam men sånn er det vel bare.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Jeg skjønner hva du er midt oppi og hvordan du tenker. Jeg gjorde den samme "feilen" om man kan kalle det for det. Det gikk godt over 2 år før kontakten ble mer eller mindre avsluttet. Jeg kom også til det punktet hvor jeg var skikkelig lei av det hele og hadde prøvd gjentatte ganger å bryte kontakten. Jeg klarte helt fint å bryte kontakten siden jeg var lei det hele men han sende alltid en sms og etter at det hadde gått en stund å så var det på det igjen. Følte meg så kald og avvisende at jeg svarte alltid tilbake på smsen. Jeg forble singel siden jeg aldri helt klarte å falle for en annen gutt eller gå steget videre til å være i et forhold. Grunnen var vel egentlig fordi jeg fremdeles hadde kontakt med xen. Man må liksom "kvitte" seg med det gamle for å kunne slippe inn noe nytt. Jeg fikk så senere en kjæreste litt tilfeldig (selv om jeg ikke varhelt klar for et forhold) og da min eks kjæreste sendte meldinger kjennte jeg at det var nok. Jeg måtte bli ferdig en gang for alle. Så jeg sendte en ganske klar melding til eks kjæresten om å ikke kontakt meg mer! Fikk en sur melding tilbake men overså denne, noen uker senere kom det en melding til (helt uskyldig melding) men denne overså jeg bare. Det tok så opp mot et år før han tok kontakt igjen. Mitt råd er å ikke la dette strekke seg over for lang tid, du sier at dette har pågått i 1 år til nå og at du er lei. Bare bryt kontakten, en eks er en eks og man kan etter min mening ikke være venner med eksen sin. Det å si hei en gang i året over melding eller å si gratulere med dagen er noe annet. Men bare bryt kontakten. Hovedgrunnen for dette er enkel, du kommer ikke videre med han på lasset, du går glipp av mange flotte nye potensielle kjærester, og det tærer faktis på deg fordi du hele tiden føler at du skylder å stille opp for han. hvis du bestemmer deg for å bryte kontakten, må du gjøre det helt klart for han. Han vil nemlig mest sannsynlig prøve å overtale deg til å være venner og sende deg noen uskyldige smser. Bare overse det hele, så etter tid vil han også gå videre. Det handler om å ta det neste steget for dere begge, og det kan dere ikke gjøre sammen! Lykke til!! Akkurat som jeg skulle skrevet det selv.Det er akkurat sånn det har vært.Jeg har svart for å ikke virke for kynisk eller slem.Og jeg er veldig klar over at jeg ikke kan komme meg videre med han på lasset.Hvordan du har klart det i så lang tid skjønner jeg ikke.Men godt å høre at du kom deg videre.Jeg skal prøve å komme meg videre selv også.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #11 Skrevet 7. desember 2010 By the way ikke glem at dette er gutter, har fått høre av flere gutter at de "holder" på eksen for å få seg noe... ikke for å dra alle under en kam men sånn er det vel bare. Er ganske sikker at det er tilfelle ja.......... Huff..... Til TS: Må nokk bare gi slipp, selv om det er vanskelig Skal følge med på tråden din her for å se hvordan det går med deg og din Lykke til !
Snuup Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Akkurat som jeg skulle skrevet det selv.Det er akkurat sånn det har vært.Jeg har svart for å ikke virke for kynisk eller slem.Og jeg er veldig klar over at jeg ikke kan komme meg videre med han på lasset.Hvordan du har klart det i så lang tid skjønner jeg ikke.Men godt å høre at du kom deg videre.Jeg skal prøve å komme meg videre selv også. Det er jo en erfaring, men en jeg kunne vært foruten. jeg ville aldri latt det gå så lang tid igjen om det skulle bli slutt med meg og kjæresten min. En liten periode med "rebound" vil man som regel alltid ha, men med en maks tid på 3mnd, lengre tid enn dette er ikke bra for noen. Jeg husker at min mor sa: ut av syn, ut av sinn. Det fungerer virkelig, så bryt kontakten å så vil du slutte å tenke på det også.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #13 Skrevet 7. desember 2010 Det er jo en erfaring, men en jeg kunne vært foruten. jeg ville aldri latt det gå så lang tid igjen om det skulle bli slutt med meg og kjæresten min. En liten periode med "rebound" vil man som regel alltid ha, men med en maks tid på 3mnd, lengre tid enn dette er ikke bra for noen. Jeg husker at min mor sa: ut av syn, ut av sinn. Det fungerer virkelig, så bryt kontakten å så vil du slutte å tenke på det også. Nok med "rebound" nå i alle fall.Helt sykt å tenke på at jeg har brukt så mye tid på denne måten.Føles helt bortkasta.Men sånn ble det.Jeg skal i hvertfall gjøre mitt beste for å ikke "falle i fella" hans mer.Det er jo tydelig at han ikke er interessert i noe mer han heller,innerst inn,det vet jeg. Fint ordtak,det moren din sa.Ligger noe i det,ja
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #14 Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse har blitt fjernet. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå