Gå til innhold

orgasme

Gjest Gift mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gift mann
Skrevet

Har vært gift i 20 år og har ikke ligget med andre på den tiden.

Hun får kun orgasme ved samleie når hun er nede med hånda og hjelper til, er dette vanlig??

Gjør dere damer det også???

Hun jeg var sammen med for lenge siden gjorde aldri det, men så var hun heller ikke så optatt av sex.

Det gjør meg ingenting at hun gjør det, lurer bare...

Ellers har vi et flott sexliv, og hun får orgasme når jeg slikker henne også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å måtte hjelpe til selv er veldig, veldig vanlig - og det er jo bra hun gjør det så dere begge kan nyte sexen til fulle.

Jeg regner med at dere har eksperimentert litt når dere har vært sammen i tjue år, men spør likevel - har dere forsøkt andre stillinger som stimulerer klitoris mer, så hun kan få orgasme uten fingerhjelp? Det er ganske gøy å lete seg frem til en deilig stilling - lykke til.

Skrevet

Dette er nok ganske vanlig. De aller fleste kvinner må ha klitorisstimuli for å komme, og da er det enkelste å hjelpe til selv under samleie. Jeg gjør det selv, hvis ikke kan jeg bare glemme å nå klimaks under samleie. Det som overrasker meg er at du ikke har snakket med kona di om disse tingene her når dere har vært i lag så lenge?

• Liker 1
Gjest gift mann
Skrevet

Det å måtte hjelpe til selv er veldig, veldig vanlig - og det er jo bra hun gjør det så dere begge kan nyte sexen til fulle.

Jeg regner med at dere har eksperimentert litt når dere har vært sammen i tjue år, men spør likevel - har dere forsøkt andre stillinger som stimulerer klitoris mer, så hun kan få orgasme uten fingerhjelp? Det er ganske gøy å lete seg frem til en deilig stilling - lykke til.

Takk for svar :)

Joda vi har prøvd flere forskjellige stillinger, men ikke funnet noen som gir slikt trykk at hun slipper og bruke fingre.

Har prøvd penisring med vibb på, men det hjalp ikke noe særlig, (kanskje best for meg) :)

Har du noen tips ang stilling som du synes er bra? slik at du slipper å hjelpe til.

Gjest giftmann
Skrevet

Dette er nok ganske vanlig. De aller fleste kvinner må ha klitorisstimuli for å komme, og da er det enkelste å hjelpe til selv under samleie. Jeg gjør det selv, hvis ikke kan jeg bare glemme å nå klimaks under samleie. Det som overrasker meg er at du ikke har snakket med kona di om disse tingene her når dere har vært i lag så lenge?

Har ikke snakket med henne om det av den enkle grunn at vi/jeg ser det egentlig ikke som et problem, jeg lurte nå bare egentlig på om dette er vanlig.

Synes det er flott at hun er så fri overfor meg at hun gjør det.

Hun vil helst ikke at jeg slikker henne til orgasme, hun vil ha meg inni seg når det går, og da må hun hjelpe til.

Skrevet

Takk for svar :)

Joda vi har prøvd flere forskjellige stillinger, men ikke funnet noen som gir slikt trykk at hun slipper og bruke fingre.

Har prøvd penisring med vibb på, men det hjalp ikke noe særlig, (kanskje best for meg) :)

Har du noen tips ang stilling som du synes er bra? slik at du slipper å hjelpe til.

Jeg syns det kan være enklere å finne frem, til en type støt og bevegelser som fungerer når jeg sitter oppå, men det varierer det. med min nåværende partner får jeg lettest orgasme i helt vanlig misjonær, mens med tidligere partnere har det vært oppå eller annet.

Stillingen der man ligger i misjonær, men han har ett bein innenfor mine bein og et utenfor (vanskelig å forklare og jeg vet ikke hva det kalles) gir veldig fin og intens stimulering av klitoris. En annen intensere misjonærvariant er når jeg ligger med begge bein innenfor hans bein... tror bare dere må prøve og feile eventuelt (og kose dere under forsøkene :nigo:)

Skrevet

Puh! Det var godt jeg ikke var alene :) Dama mi gjør også det samme. Husker jeg ble litt satt ut første gangen ( trodde det var meg det var noe galt med ). Hun forklarte etter noen ganger at hun gjorde dette fordi hun ville komme samtidig med meg. Hun kommer også når jeg slikker henne, men oftest når jeg bruker et par fingre på klitten hennes samtidig. Hun må som regel ha ganske heftig klitorisstimulans for å oppnå orgasme og da sier det seg selv at penis alene ikke er nok :) Men det varierer også - noen ganger er hun så "into it" at et par flikk på klitten så kommer hun.

Hvis dere vil prøve følgende stilling så kan du lett stimulere klitten hennes selv også - dette har virka for oss:

Hun ligger på rygg med beina litt opp. Du ligger på siden av henne og trenger inn i henne. Hun hviler nå beina sine på lårene/rumpa di - dermed blir hun ikke så sliten selv i beina. Nå har du den ene hånda fri til å bruke på klitten hennes og evt. stimulere rundt vagina hennes. Det er faktisk ganske herlig å kjenne med hånda både penis og vagina samtidig. Du har dessuten fullt utsyn til hva "som skjer der nede" samtidig som dere har øyekontakt og kan kysse. I tillegg kan du berøre/slikke brystene hennes. Vet ikke helt hva denne stillingen heter men den funker for oss. Både avslappende og heftig samtidig :) Lykke til!

Skrevet

Så flott at hun er såpass åpen at hun gjør dette! Jeg sliter skikkelig med å få orgasme, og jeg er vel den eneste som klarer å ordne det. Mannen min kan prøve så hardt han bare vil, men det må gjøres på akkurat rette måten over lang tid, og det er jo ikke så lett når han ikke selv kjenner hvordan det er. han har flere ganger foreslått at jeg skal hjelpe til, men jeg har skikkelig sperrer for å gjøre det. Har det for meg at ordentlige jenter gjør ikke sånt... Klarer ikke å bryte den tankegangen heller, så det er ikke så ofte det blir noe orgasme på meg. Kommer ikke av penetrering heller...

Skrevet

Det er faktisk veldig få som får orgasme ved samleie alene. De fleste kvinner trenger stimulering av klitoris.

Gjest jente22
Skrevet

Jeg tar på meg selv under samleie, men føler at jeg "må komme" og da skjer det ikke. Kjipt! Føler det blir litt for mye på en gang på en måte, så nesten bedre å la være. Men skulle ønske jeg kom lettere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...