Gå til innhold

Hvordan skal man tolke denne drømmen da??

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at hveeeeeer eneste gang ei venninne skal ha baby eller blir gravid så vet jeg om det på forhånd fordi jeg har drømt det eller fått en spesiell feeling.Ofte før personene vet det selv også.

Men i natt var det altså for første gang min tur ut,og jeg velger å ikke tolke dette slik at jeg snart skal ha barn selv for det passer særdeles dårlig + at jeg er uuutrolig forsiktig slik at det ikke skal skje :roll:

Men............i disse drømmene mine så ser jeg ofte et barn,men det er på en måte såpass "uklart" så eksagt hvordan barna ser ut vet jeg ikke.

Men i natt var jeg selv mamma til en nyfødt mørkhåret gutt som var helt utrolig nydelig,og gutten kan jeg se så klart for meg at jeg liksågodt kunne sett på et bilde.

Jeg kunne huske drømmen til punkt og prikke da jeg våknet i morges,og tilogmed den gode nyforelska følelsen jeg hadde over dette nusselige nurke får jeg igjen når jeg tenker på det.

Jeg ble helt satt ut etter dette og klarer ikke kvitte meg med tanken.Og nå har jeg en enorm lengsel inni meg etter denne lille gutten.

Har jeg tørna helt nå eller?? Er det noen andre som vil tolke denne drømmen for meg?? Føler meg litt innhabil akkurat her :D

Må vel også nevne at lysta på barn ikke har vært særdeles stor det siste året,så noen ønske drøm tror jeg ikke det var

Er takknemmelig for svar jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmen kan også bety at du lengter tilbake til den bekymringsløse barndommen hvor andre hadde ansvar for deg. Så hvis du føler at du har mange bekymringer og mye ansvar lagt på dine skuldre, så kan det tenkes å være riktig tolkning. Hvis ikke er det noe annet det betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...