Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Man får ikke oppgitt fødselsdato hos folkeregisteret, nei. Jeg var i en liknende situasjon for noen år siden, lurte på om det var dette elle neste år at en bekjent hadde rund dag. Ringte folkereg. og spurte, men de kunne ikke svare. På grunn av velvillighet hos den jeg snakket med fikk jeg omformulere spørsmålet til: har x rund dag i år, og da svarte personen "ja" det stemmer.

I ditt tilfelle kunne du sluppet å ringe folkeregisteret. Hvis du vet datoen, men ikke fødselsåret, kan du søke opp personen i skattelistene. Der er fødselsår oppgitt. (Dette fungerer i alle fall så lenge personens navn ikke er så vanlig at du får mange treff innenfor en viss aldersgruppe i samme kommune.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får ikke vite fødselsnummer, bare dato. pga sikkerhet. Om noen vil andre vondt, kan de ødelegge veldig mye for deg...

Kjøp dere en fødselsdag bok, hvor dere skriver ned alle. Så har dere de viktige vennene og fam for alltid.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Er det noe register på nett som gir oss lov til å finne ut fødselsdato på en person?

Greit å sjekke noen bursdager, jeg husker aldri det, og glemmer å skrive dem ned... Noen?

birthday.no her finner du en del.

Skrevet

Er det noe register på nett som gir oss lov til å finne ut fødselsdato på en person?

Greit å sjekke noen bursdager, jeg husker aldri det, og glemmer å skrive dem ned... Noen?

birthday.no her finner du de fleste.

Skrevet

birthday.no her finner du en del.

birthday.no her finner du de fleste.

...var det virkelig nødvendig å nevne det to ganger!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...