Gå til innhold

Personlige gavekort til sambo - noen idéer?


Pingting

Anbefalte innlegg

Planlegger julegave til samboeren. Han har det meste av det han trenger, og det han ønsker seg som han ikke har er mye dyrere enn summen vi ble enige om å bruke på hverandre. Så: fant ut at sånne personlige "gavekort" egentlig ikke er en dum idé. Har dette så langt:

- 30 min massasje

- treretters hjemmelaget middag etter eget ønske

- filmkveld hvor han velger filmen og jeg mekker pizza og øl

- 3 uker med matlagings- og oppvaskfri (vi har et system hvor en person tar middag og oppvask annenhver uke)

- stillhet: jeg har en tendens til å være overivrig masebøtte, så det er gavekort på en hel kveld uten skravling, masing, spørring, tipsing om morsomme nettsider og så videre

(man har da selvinnsikt?)

...men hva mer? Har ikke lyst til å skrive noe seksuelt, siden dette skal tross alt åpnes foran familien hans og vi foretrekker å være impulsive på sånt uansett.

Ellers synes jeg alle ideene mine ble så... damete? :vetikke: Hva pokker'n vil mannfolk sette pris på av sånt da? Har sett litt rundt på nett uten å finne noen bedre forslag der. Han er ikke noe fotballfan, så en skravle- og masefri fotballkamp er et dårlig forslag. Fjernkontrollen krangler vi aldri om, og guttekvelder/turer slipper han å spørre om "lov" om å dra på (siden han tross alt er en voksen mann).

Noen tips? Alt mottas med takk? Eh?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Borte! ;)

Så at det var en av tingene du ikke ønsket å gi.. :)

Endret av Christina_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte! ;)

Så at det var en av tingene du ikke ønsket å gi.. :)

Haha. Takk for forsøket ihvertfall! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og lag han et "klippekort?

det jorde jeg med kjæresten på 2 års dagen. tok feks 5 lapper med lage middag. 5 lapper der jeg skal se på han spille i 1 time, 5 lapper med "ditt valg" 5 lapper med at jeg skal dra og handle akk det han vil ha osv.. der var myye seksuelt da, men det kan jo byttest ut :P

de klippekortene ble en liten søt blokk der han river av for hver gang han velger en ting, ble veldig populært, og han har den enda. og er flittig med og rive lapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en kjempefin gave Ping! :)

Jeg har også noen tips, vet ikke om de "passer" da, men :P

- Skitur/gå på skøyter/akedag - man må selvfølgelig ha med hjemmelagd kakao og boller!

- Denne kan gjøres etter litt sparing, hvis dere ikke har råd akkurat nå: konsert/teater e.l. med påfølgende middag ute :) Behøver jo heller ikke bli kjempedyrt.

- Hyttetur hvis dere har hytte tilgjengelig, eventuelt telttur når været blir litt mildere :)

Synes forøvrig disse temakveldene og spillkveldene var et bra tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...