AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg vet det var et piercingstudio i Molde for noen år siden, men er litt usikker på om den fortsatt er i drift. Noen som vet? Og om det fortsatt drives der, er prisene mye høyere der enn i de større byene?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Ingen fra Molde eller omegn her som vet? =)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hei! Det er en tatoveringstudio i Molde iallfall, ligger nedenfor Jafs ved rutebilstasjonen såvidt jeg husker. Var der og kjøpte piercing for noen år siden, og jeg regner derfor med de tar piercinger også der. Synes forøvrig kundeservicen der var helt elendig(vet ikke med prisene), og om du har muligheten vil jeg heller anbefale deg Skin Art på Moa i Ålesund
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hei! Det er en tatoveringstudio i Molde iallfall, ligger nedenfor Jafs ved rutebilstasjonen såvidt jeg husker. Var der og kjøpte piercing for noen år siden, og jeg regner derfor med de tar piercinger også der. Synes forøvrig kundeservicen der var helt elendig(vet ikke med prisene), og om du har muligheten vil jeg heller anbefale deg Skin Art på Moa i Ålesund Takk for svar! Ja, det var den jeg mente. Det er jeg faktisk helt enig i at servicen der ikke var så mye å skryte av, men siden vi skal dit nå så ville jeg se om jeg fikk tatt en piercing der. Hvor langt er det fra Molde til Ålesund da? med bil
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Du har to piercingstudioer i Molde. Den ene heter Siste Stikk og ligger som andre sier nedenfor Jafs på rutebilstasjonen. Den andre heter Michaels Tattoo og ligger i Romsdalsgata. Mye bedre service på sistenevnte etter min mening, men jeg ville egentlig ikke tatt piercing på noen av stedene. Dra heller til Ålesund. Fra Molde til Ålesund tar det ca 35 minutter ferge og en time med bil om jeg ikke husker helt feil.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Du har to piercingstudioer i Molde. Den ene heter Siste Stikk og ligger som andre sier nedenfor Jafs på rutebilstasjonen. Den andre heter Michaels Tattoo og ligger i Romsdalsgata. Mye bedre service på sistenevnte etter min mening, men jeg ville egentlig ikke tatt piercing på noen av stedene. Dra heller til Ålesund. Fra Molde til Ålesund tar det ca 35 minutter ferge og en time med bil om jeg ikke husker helt feil. Takk for svar . Det var jo ikke så langt det da 1,5 t mellom de to byene. Da får vi se om det blir Ålesunds tur også. For har hørt litt av hvert om den i Molde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå