Jellyfish Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Når man er online på FB-chat'en så får man en grønn runding etter navnet sitt i chat-lista, og når man har logget av chat'en er man ikke på lista i det hele tatt. Hva betyr det når det er en grå halvmåne etter noens navn?
Sofie_22 Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Det betyr at personen er pålogget på facebook chat, men ikke aktiv. (tror jeg?)
Jellyfish Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 Det betyr at personen er pålogget på facebook chat, men ikke aktiv. (tror jeg?) Men hva betyr egentlig det? Noen kommer jo opp med det tegnet med en gang de logger seg på chaten/FB. Jeg tenkte før at det kunne være som på msn, hvor man blir "borte" om man ikke bruker PC'en på en stund, men det virker jo ikke logisk når noen er grå med en gang de logger på.
Sofie_22 Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Men hva betyr egentlig det? Noen kommer jo opp med det tegnet med en gang de logger seg på chaten/FB. Jeg tenkte før at det kunne være som på msn, hvor man blir "borte" om man ikke bruker PC'en på en stund, men det virker jo ikke logisk når noen er grå med en gang de logger på. Med aktiv mener jeg at man snakker med noen. Så vidt jeg husker blir halvmånen en grønn prikk når man begynner å snakke med noen.
Fluffe Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 de er pålogget på facebook men inaktiv(afk kall det hva du vil)
Capricorn Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror den blir sånn hvis du ikke har gjort noe på siden på en stund. Altså hvis du er pålogget og går bort fra pc'en en stund.
CocoPiaf Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Er du f.eks på Facebook men spiler Zynga Poker (funksjon du kan legge til på Facebook..) Da får du som oftest halvmånen - det at du er der men er inaktiv på selveste Facebook hovedsiden osv.
Jellyfish Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2010 Er du f.eks på Facebook men spiler Zynga Poker (funksjon du kan legge til på Facebook..) Da får du som oftest halvmånen - det at du er der men er inaktiv på selveste Facebook hovedsiden osv. Aha, det virker logisk ift hva jeg har sett ja. Thanks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå