Gå til innhold

Tv-serien "Dexter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker dexter! Dexter på viasat på mandager er nesten ukas høydepunkt her i huset. Breaking bad har jeg aldri hørt om, men om den kan måle seg med dexter skal jeg absolutt undersøke litt nærmere =)

Jeg likte også six feet under ja, utrolig å se hvor forskjellig Michael C Hall takler de forskjellige rollene.

Han er rett og slett en veldig bra skuespiller. Var helt rart å se han i Dexter etter å ha sett Six feet under.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dexter er glimrende, holder nå på med sesong 5, har vel en tre-fire episoder igjen tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor mange sesonger som planlegges?

La det aldri slutte!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes Dexter har tapt seg veldig i sesong fem. Såg det var noen lenger opp som kommenterte "Hvor mange mordere/seriemordere er det i Miami egentlig?" ENIG. Det blir for dumt i lengda. Og synes ikke etterforskerne det er litt rart at de aldri finnet morderen fordi han/hun bare forsvinner hele tida? Jeg elsket Dexter! Six feet under er i samme gata som Sopranos. Pure perfection! HBO vet hva de gjør! :)Jeg håper Dexter stopper etter en sesong til. Mens leken fortsatt er "god".

Endret av Somnia
Skrevet

Dexter er glimrende, holder nå på med sesong 5, har vel en tre-fire episoder igjen tenker jeg.

Sesongens siste episode idag :(

Skrevet

Er på sesong 3, så har fortsatt mye igjen :)

Skrevet

Vræl, må vente lenge på ny Dextersesong! :tristbla:

(Dessuten skal Michael C. Hall og Jennifer Carpenter visstnok skilles. Kjipt!)

Skrevet

Jeg vil også anbefale Six Feet Under, desidert den beste serien jeg har sett. Hvis du ikke har sett Weeds er den også å anbefale :)

Skrevet

Tror jeg skal ta en titt, får abstinenser!

Skrevet

Jeg så hele første episode og litt av andre episode av Dexter og likte det så lite at jeg ikke gadd å se mer. Tar det seg opp eller ble dere hekta fra første stund?

Utifra det jeg har hørt, skulle Dexter passe meg utmerket, men...

Skrevet

man må som regel gidde å se litt mer enn en og en halv episode av noe for å komme "inn" i det og ev.da bedømme serien... :filer:

Skrevet

Jeg så hele første episode og litt av andre episode av Dexter og likte det så lite at jeg ikke gadd å se mer. Tar det seg opp eller ble dere hekta fra første stund?

Utifra det jeg har hørt, skulle Dexter passe meg utmerket, men...

Sesongen har jo så vidt startet da. Er vel ikke før i episode 3 kanskje det begynner å starte ordentlig og man blir kjent med plottet for sesong 1.

Se til og med til episode 6 og se om du er hekta da. Er bare 12 episoder så er ikke noe problem å se alt på en dag (for meg i hvertfall).

Sesong 1 er bra, men mine favoritter er 2 og 4.

Jeg synes absolutt du skal gi det en sjanse til.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vræl, må vente lenge på ny Dextersesong! :tristbla:

(Dessuten skal Michael C. Hall og Jennifer Carpenter visstnok skilles. Kjipt!)

Wow! Jeg viste ikke de var gift. Han Hall spiller så bra som homo i Six feet at jeg var overbevist om at han var homo i virkeligheten også :fnise: Det må være sært å spille søsken som kone og mann. Flink, flinke skuespillere!

Endret av Somnia
Skrevet

Har sett de tre første episodene av sesong en nå, synes ikke serien er SÅ fantastisk! Men må nok se litt mer for å kunne bedømme skikkelig.

Skrevet

Har sett de tre første episodene av sesong en nå, synes ikke serien er SÅ fantastisk! Men må nok se litt mer for å kunne bedømme skikkelig.

Sier bare; GLED DEG! Jeg tenkte det samme som deg i begynnelsen. Syns egentlig da var på grensen til langtekkelig og kjedelig. Men når du er komt ca halvveis blir det så syyyykt bra!! :)

Skrevet

Sier det samme som rosaullvott. Hold ut, og gled deg! :D

• 3 uker senere...
Gjest willemine
Skrevet

noen som vet når sesong 4 kommer på dvd?

AnonymBruker
Skrevet

noen som vet når sesong 4 kommer på dvd?

Sesong 3 kom i fjor sommer så tipper på sesong 4 kommer rundt mai-juli i år.

Gjest willemine
Skrevet

åh... leeenge til jo! Men takk for svar :)

Skrevet

Synes vi Jennifer Carpenter er pen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...