AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Bare jeg som synes denne serien er geniel, anbefaler den til alle som ikke allerede har sett den. Lurte også på om noen vet om noen lignende serier som dere kan anbefale? 2
Rødtoppen86 Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Dexter er råbra ja Breaking bad er i samme gata, så den kan anbefales. Litt mer drama enn Dexter på en måte, men fullt mulig å se. En animeserie som er superbra er Death Note. Jeg er ikke noe stor fan av anime, men denne serien er bare genial.
Maneo Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Jeg og min samboer elsker Dexter! Utrolig avhengighets- og nyskapende serie!
Kløftfrid Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Ja, dette er ein strålande bra serie. Fort gjort å verte hekta!
*Bumblebee* Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 ...........ja,dexter er kjempebra serie!men een ting har slått meg..det var da SVÆRT så mange mordere/seriemordere det er akkurat i miami
McAdams Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Elsker Dexter! Skal gå til innkjøp av sesong 4 så snart lønninga kommer! Hvis du ikke har sett Prison Break, vil jeg anbefale denne og. Blir utrolig hekta!
Independent_ Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Jeg så Dexter og tenkte at den var dritbra, men den tapte seg helt da jeg så Breaking Bad (som er den beste serien noensinne!).
McAdams Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Jeg så Dexter og tenkte at den var dritbra, men den tapte seg helt da jeg så Breaking Bad (som er den beste serien noensinne!). Hmm.. Kanskje jeg må begynne på den òg. Litt off topic, men hvor mange sesonger er det kommet til nå?
MonThe Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 Anbefaler "Six Feet Under". Hovedpersonen fra Dexter spiller også her. Er en dramaserie, med mye absurd humor! 3
Daniel84 Skrevet 9. desember 2010 #10 Skrevet 9. desember 2010 Jeg liker også Dexter! Breaking bad er også fantastisk da, men troooor jeg syns Dexter er bedre.. litt usikker though
*Bumblebee* Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 breaking bad er utrolig bra!gleder meg stooort til sesong 4 kommer(selv om det er leenge å vente ) men men er noe å se frem til i alle fall
Maneo Skrevet 9. desember 2010 #12 Skrevet 9. desember 2010 Litt OT: Jeg har prøvd å se Breaking Bad, tror jeg har sett noe som 5-6 episoder, og jeg synes den er så kjeeedelig. Men hører mange som skryter av den, så den tar seg opp, eller?
*Bumblebee* Skrevet 9. desember 2010 #13 Skrevet 9. desember 2010 Ja jeg vil si at den tar seg opp!vil ikke si for mye så jeg spoiler..men jeg ville prøvd å se litt til i alle fall.her i huset såg vi sesong 1,2 og 3 på rappen...ble heelt hekta,både meg og mannen :gjeiper:
Gjest Mauna Lee Skrevet 9. desember 2010 #14 Skrevet 9. desember 2010 Elsker dexter! Dexter på viasat på mandager er nesten ukas høydepunkt her i huset. Breaking bad har jeg aldri hørt om, men om den kan måle seg med dexter skal jeg absolutt undersøke litt nærmere =) Jeg likte også six feet under ja, utrolig å se hvor forskjellig Michael C Hall takler de forskjellige rollene.
angara Skrevet 9. desember 2010 #15 Skrevet 9. desember 2010 Elsker Dexter-serien jeg også! Six feet under syntes jeg var kjempekjedelig - kanskje pga at jeg synes alle rolleinnehaverne var litt stusselige og tafatte. Litt for "menneskelige" :-) Breaking bad har jeg sett sesong 1 av. Småartig, men jeg ble ikke så hektet på den. Synes handlingen beveger seeg så laaaaangsomt! Men jeg skal prøve sesong to likevel, noe må man jo ta seg til :-)
Daniel84 Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Litt OT: Jeg har prøvd å se Breaking Bad, tror jeg har sett noe som 5-6 episoder, og jeg synes den er så kjeeedelig. Men hører mange som skryter av den, så den tar seg opp, eller? Syns også breaking bad var dåårlig i starten, så ja , den tar seg opp. fortsett å se!
Maneo Skrevet 9. desember 2010 #18 Skrevet 9. desember 2010 Da skal jeg gi Breaking Bad en ny sjanse!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #19 Skrevet 9. desember 2010 Hvilken kanal går Dexter på og når?
Gjest Mauna Lee Skrevet 9. desember 2010 #20 Skrevet 9. desember 2010 sesong 4 går på viasat 4 mandager kl 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå