Gå til innhold

Hvem sender den første sms? Er han interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ett par uker siden oppretter jeg profil på sukker.no, jeg kom raskt i kontakt med en gutt på 23, jeg er 21. Vi pratet der hver dag,om alt mulig. Vi fant hverandre på facebook og fortsatte å prate der. Etter noen dager med meldinger fram og tilbake på FB, spurte jeg han om han kunne tenke seg å rusle en tur og ta en kaffe, han svarte med en gang at det ville han gjerne.

Jeg møtte han en søndagskveld, fikk en god klem og så ruslet vi til en café. Han spanderte,så tok vi med oss kaffen og ruslet i 2 1/2time. Vi pratet om alt, vi lo og smilte masse. Jeg var veldig redd for at det skulle bli noen pinlige stillheter,men det ble det heldigvis ikke. Det føltes som om vi hadde kjent hverandre lenge. Ingen av oss hadde vært på date med noen fra nette før,så vi var begge usikre på hvem som egentlig skulle dukke opp. Han sa han var glad det var meg. Etter 2 1/2 time, ga vi hverandre en klem og jeg sa jeg håpet at vi kunne møtes igjen når han hadde tid. Han svarte det må bli nærmere jul,pga at han er opptatt med eksamen og jobb. Det er fullt forståelig.

Dette var på søndag,og nå er det mandag.

Jeg har vært i et 7års langt forhold, og er ikke vant med dating og alt som følger med. Jeg ble veldig såret av min eks,så jeg har alltid vært utrolig forsiktig av meg etter det. Så det at jeg faktisk tok intiativet er stort for meg, som regel er det gutten som gjør det.

Ettersom jeg inviterte til date,så føler jeg det er riktig at han tar kontakt først,eller burde jeg ta til meg motet og sende han en sms?

Hva skal jeg skrive?

Er han interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Interesserte menn finner tid til en kaffe mellom eksamen og jobb.

Du kan jo sende en sms og spørre om når han er ferdig med eksamen og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har skole fra 08-15 og jobb fra 16-21 hver dag, og han har seks eksamen frem til den 17desember,så han har nok ikke så mye tid.

Men jeg føler jeg maser når jeg allerede vet at han er ganske opptatt. Jeg kan jo eventuelt avtale en ny date allerede nå, som er etter den 17desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...