Gjest BabyBlue Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hva er deres favoritt? Har dere prøvd de nye fra maxfactor? =) Har lyst på ny mascara, men de blir så fort tørre og oppbrukte at jeg ikke tørr å legge SÅ mye penger ned i de : p
bananbåt Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 maybelline volume express:) soleklar favoritt!
Gjest BabyBlue Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Takk for svar! =) Hvorfor er den din favoritt? Kan den sammenlignes med den gule? (den forrige versjonen)
Kirby Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg liker Maxfactor Masterpiece Max og L'Oreal Volume Million Lashes
bananbåt Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Takk for svar! =) Hvorfor er den din favoritt? Kan den sammenlignes med den gule? (den forrige versjonen) ja de er ganske like! den er billig, fåes kjøpt i butikken, den gir lange, fyldige vipper:) klarer ikke å "bygge" så mye med noen andre mascaraer:) også liker jeg børsten:)
Auri Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Masterpiece Max, uten tvil. Den beste av alle mascaraer jeg har prøvd i alle prisklasser, til mine vipper og preferanser.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 ja de er ganske like! den er billig, fåes kjøpt i butikken, den gir lange, fyldige vipper:) klarer ikke å "bygge" så mye med noen andre mascaraer:) også liker jeg børsten:) Ja. Likte den gule veldig godt! Ga meg skikkelig "flørteblikk" Kanskje jeg skal prøve den neste gang?
Violetsky Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Jeg liker maxfactor false lash effect. Den gir meg naturlig lange vipper (jeg har veldig korte vipper). 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Liker den grønne med gummikost. Define-a-lash eller noe? Den gir et fint naturlig resultat synes jeg.
Lykkelitenen Skrevet 6. desember 2010 #10 Skrevet 6. desember 2010 Veldig fornøyd med L'Oreal Volume Million Lashes, MaxFactor Experience volumising mascara og den vibrerende til IsaDora når det gjelder billigmaskaraer. Akkurat nå er det MaxFactor sin som brukes mest her i huset...
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Masterpiece Max, uten tvil. Den beste av alle mascaraer jeg har prøvd i alle prisklasser, til mine vipper og preferanser. Abosolutt helt enig Masterpiece Max er den beste mascaraen jeg har prøvd
Sunniva81 Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Jeg liker maxfactor false lash effect. Den gir meg naturlig lange vipper (jeg har veldig korte vipper). Signerer den
Perelandra Skrevet 7. desember 2010 #13 Skrevet 7. desember 2010 I likhet med flere her foretrekker også jeg Max Factor Masterpiece. Den drysser ikke, er lett å påføre og sitter godt hele dagen, men er samtidig ikke vanskelig å fjerne. Jeg har prøvd ulike merker, men har endt opp med den. Ellers liker jeg også godt en mascara fra Chanel som finnes i fargene plomme og bronse (Husker ikke navnet, men finner den når jeg er i parfymeriet) Fordi jeg er så lys selv foretrekker jeg mascaraer som ikke er for mørke i fargen. Men Chanel går vel ikke akkurat under betegnelsen billigmascaraer?
Karmosin Skrevet 7. desember 2010 #14 Skrevet 7. desember 2010 Maybelline Full'n Soft, som ikke importeres til Norge lenger. Jeg har lange, buede, men lite fyldige vipper. Jeg trenger bare litt fylde, så er jeg good to go. Den gir litt fylde uten å bli for mye til hverdags, sitter godt, drysser ikke, lett å fjerne og vippene holder seg myke. Den er ganske grei å bestille fra utlandet også, når dumme dumme dumme norske butikker ikke vil ta den inn.
Piral Skrevet 7. desember 2010 #15 Skrevet 7. desember 2010 Jeg bruker Max Factor 2000 calorie, og er godt fornøyd med den. Den sitter godt, og gir meg lange og tykke vipper. Kosten er enkel og grei, selv om jeg egentlig liker litt større koster. Synes den er litt vanskelig å fjerne da. Forøvrig liker jeg også Falsh Lash effect mascara eller noe lignende fra Maxfactor også, men synes den blir litt fort tørr.
Marshmallow Skrevet 8. desember 2010 #16 Skrevet 8. desember 2010 MaxFactor Masterpiece. Jeg kjøper den om og om igjen...
Gjest BabyBlue Skrevet 8. desember 2010 #17 Skrevet 8. desember 2010 Takk for svar folkens! Men for en mascarajungel
Havtorn Skrevet 8. desember 2010 #18 Skrevet 8. desember 2010 http://www.feelunique.com/makeup/mascaras tipse tipse, presse ned prisen ytterligere! Nå har de sluttet å selge Diorshow som jeg var veldig fan av da.. dessverre. Handler stort sett slikt på nett og for tiden bruker jeg en fra e.l.f (16,50 kr, slå den da?!) som jeg er storfornøyd med. Åh, og å ikke pumpe maskaraen full av luft øker levetiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå