AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Ja, jeg er på leting etter en ny maskara, den jeg hra nå drysser. Så da lurte jeg på hva din favorittmaskara er. Hvilken er det?
bananbåt Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 maybelline volum express! -fordi den er bra, får mega lange vipper av den.Den er billig. Har aldri opplevd at en mascara drysser, har prøvd maange, men det har vel med hvordan øynene og vippene sitter.
DesertRose Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Clinique High Impact curling mascara. Ikke så ille pris og den gir flotte lange vipper. Den henger på gjennom alt uansett hvilket vær og hvilket humør det er for dagen. Og den er kjempelett å vaske av med varmt vann. Og det aller viktigste er at ingen dyr har lidd unødvendig for produktet
Neala Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 http://www.maybelline.com/Product/Eye/Mascara/Pulse-Perfection-Define-A-Line.htm Denne. Gir meg både fylde og lengde, og det er den eneste av alle jeg har prøvd som gjør det! Og da har jeg prøvd i alle mulige prisklasser.
Zzyzx Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 maybelline volum express! -fordi den er bra, får mega lange vipper av den.Den er billig. Har aldri opplevd at en mascara drysser, har prøvd maange, men det har vel med hvordan øynene og vippene sitter. Denne gjør ingenting for mine vipper, i tillegg til at den drysser. Har den på i dag, faktisk. Vippene blir verken lengre eller tykkere, de får bare farge. Min favoritt er Helena Rubinstein Lash Queen. Lett å legge, gir volum og separerer veldig fint.
Mohini Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Clinique High Impact curling mascara. Ikke så ille pris og den gir flotte lange vipper. Den henger på gjennom alt uansett hvilket vær og hvilket humør det er for dagen. Og den er kjempelett å vaske av med varmt vann. Og det aller viktigste er at ingen dyr har lidd unødvendig for produktet Enig her, den blir ikke byttet ut hos meg før den evt. går av markedet. :rødme:
Gjest Heidila Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 glo minerals water resistant mascara ( eller noe i den du)
Honesty Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Enig med siste taler! Jeg har akkurat kjøpt den, og den virker veldig lovende. Ellers liker jeg Max Factor Lash Extension Effect og Kanebo 38º Volumizing, som har buet børste og gir lange, svarte vipper.
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 Enig med siste taler! Jeg har akkurat kjøpt den, og den virker veldig lovende. Ellers liker jeg Max Factor Lash Extension Effect og Kanebo 38º Volumizing, som har buet børste og gir lange, svarte vipper. Er ikke kanebo sin veldig dyr? : o
Honesty Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Jo, det er den vel. Rundt 250 kroner? Det samme koster Glominerals-mascaraen.
LukaFrost Skrevet 7. desember 2010 #11 Skrevet 7. desember 2010 Kanebo 38º Den sitter som støpt og man trenger bare vann for å få den av.
Stellia Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Covergirl - Lash Blast Waterproof Har prøvd utallige (vannfaste) maskaraer for å holde bøyen på vippene etter bruk av vippetang, og jeg har per dags dato funnet 2 stk. Denne er suveren! Gir i tillegg volum.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #13 Skrevet 7. desember 2010 Ysl volum maskara ingen over ingen ved siden.
Rosebud Skrevet 7. desember 2010 #14 Skrevet 7. desember 2010 Kanebo 38º her også. Et av få produkter som blir kjøpt inn om igjen og om igjen Har til gode å finne den billig på nett, så den er ganske dyr, men har funnet den i 2 pk i taxfree noen ganger til ca 380 kr om jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå