AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hei fungerer psp2 spill til psp3 konsoll??? Vurderer å kjøpe spill i julegave...
M0niq Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Slik jeg har forstått det ble PS3 konsoller solgt med funksjonen til å lese PS2 spill i starten da den ble lansert. Mens nyere modeller har ikke lengre denne muligheten. Så det kommer nok an på når du kjøpte konsollen.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 aha, altså ikke noe å ta sjansen på med andre ord...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 De du får kjøpt i butikker i dag går det ikke an å spille SP2-spill på. Det var kun den første konsollen som kom på markedet. Den får du kun kjøpt brukt. Synes det er veldig dumt for jeg hadde ikke anledning til å kjøpe den gangen. Blir litt vel mange bokser med PS2 + 3 samt Wii.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Synes det er veldig dumt for jeg hadde ikke anledning til å kjøpe den gangen. Blir litt vel mange bokser med PS2 + 3 samt Wii. Pssh, neida. Her i huset har vi PS1+2+3 (to PS3er og to PS2er), 2xWii + alle de gamle Nintendoene (minus NES), TRE Xbox 360er (den ene skal selges), de fleste håndholdte fra Nintendo, en PSP og Sega.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå