Gå til innhold

Hvem er mest sexy? Menn eller kvinner?

Gjest anonym

Hvilket kjønn er mest sexy?  

1 stemme

1. 1. Hvilket kjønn er mest sexy?

• Jeg er hetero, så menn er de mest sexy!
      17
    • Jeg er homo, så kvinner er de mest sexy!
      3
    • Jeg er bifil/seksuell, men synes at menn er mest sexy
      2
    • Jeg er bifil/seksuell, men synes at kvinner er mest sexy
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jenter har mye mere former og er følsom mange flere plasser enn oss kjedelige gutter som har bare en erogen sone.

Hadde jeg fått velge hva jeg ville vært av gutt/jente og startet livet på nytt, så hadde det definitivt uten betenkningstid vært å bli jente. Jeg kan da ikke no for at dere er så utrolig deilige...Forguder jenter. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linea_realist
Jenter har mye mere former og er følsom mange flere plasser enn oss kjedelige gutter som har bare en erogen sone.

Hadde jeg fått velge hva jeg ville vært av gutt/jente og startet livet på nytt, så hadde det definitivt uten betenkningstid vært å bli jente. Jeg kan da ikke no for at dere er så utrolig deilige...Forguder jenter. :klem:

Så er det kanskje ikke tilfeldig at nettopp en slik gutt henger på et jenteforum heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linea_realist
Hvem sin logikk? Din :o .Ja den har vi sett nok av i det siste. Den er direkete barnslig , umoden og lite vitende :-? .

Det er jo egentlig værst for deg at du er så " narrow minded"

Det er definisjonen på heteroseksuell, biseksuell og homoseksuell som legger til grunn logikken. Dette allemenne vitenskapelig godkjente definisjoner, så hvis du vil krangle om hva definisjonen for homoseksuelitet er, kan du gjøre det et annet sted, og spare oss for din egen lille logikk. Den kan du ha for deg selv.

Min logikk kommer fra vitenskapelige definisjoner, din fra noe som ligner mer og mer på en midtlivskrise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min logikk kommer fra vitenskapelige definisjoner, din fra noe som ligner mer og mer på en midtlivskrise.

Hvis du skal ha håp om å overbevise noen må du nok bla opp en URL eller tre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er definisjonen på heteroseksuell, biseksuell og homoseksuell som legger til grunn logikken. Dette allemenne vitenskapelig godkjente definisjoner, så hvis du vil krangle om hva definisjonen for homoseksuelitet er, kan du gjøre det et annet sted, og spare oss for din egen lille logikk. Den kan du ha for deg selv.

:hoho::ler::hoho::ler::hoho:

Midtlivskrise :hoho: .

skal jeg gidde.................

Nei men du har akkurat bevist for meg hvor vitenskalplig du er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men vet du, du irriterer meg!

Det virker som om du har store problemer med å finne deg selv, du vet det er ingen skam å spørre om hjelp!

Og kjære deg, det er veldig mange bra forum på internett som handler om homoseksualitet, kan ikke du gå inn å lese litt der?

Og foresten så er både menn og kvinner sexy så det var ikke noe jeg kunne stemme på.. Og for all del du må gjerne sette meg i bås for jeg gidder ikke selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linea_realist
Jeg er hetero' date=' men synes det er flere sexy kvinner en menn..[/quote']

Da er du ikke så hetero som du trodde.

Jeg trenger vel ikke poste en link til en side som har definisjonene på heterofil, homofil og bifil? Alle vet vel hva de går ut på?

En heterofil synes det annet kjønn er mest tiltrekkende og sexy.

En homofil synes sitt eget kjønn er mest tiltrekkende og sexy.

En bifil synes begge kjønn er tiltrekkende og sexy.

Med mindre du er helt idiot, trengs ikke en link som bekrefter slike enkle vitenskapelige definisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaster
Har du noe å bidra med? Ikke det? Kom deg ut av tråden.

Lurer på..om slike utsagn gagner tråden i seg selv? :klø:

Ingen grunn til å bli gretten,

da kommer en med moderatorretten. :tronderbart:

Jeg synes selv at kvinner er det beste, menn er ikke det jeg ønsker. Kanskje som en venn, men ikke mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du noe å bidra med? Ikke det? Kom deg ut av tråden.

:hoho: Ja ja hvis det er slik du foretar dine vitenskaplige undersøkelser sjkønner jeg litt mer

Uhøflighet, ufordraglighet og frekkhet kommer du langt med. Hvis det er slik du finner frem til DIN logikk i den virkelige verden er det ikke rart du kommer frem til de svarene du gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

Det må da være mulig for en kvinne å synes at kvinnekroppen er vakker uten å være homofil! Jeg synes også at kvinnekroppen er mer estetisk enn mannskroppen. Det betyr ikke at jeg er homofil - jeg tenner nemlig ikke seksuelt på kvinner. Skjønner forskjellen?????

Og nei, jeg er ikke forvirret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke kvinner er sexy i mine øyne, nettopp fordi jeg med sexy mener noe jeg liker på en seksuell måte. (og jeg liker ikke kvinner seksuelt.)

Jeg kan derimot synes at kvinnekroppen estetisk er vakrere en mannskroppen, uten at jeg av den grunn tenner på den. (tenner nemlig ikke på alt som er vakkert, bare fordi det er vakkert.

Jeg kan også se at det er mange sexy kvinner rundt omkring, ikke fordi JEG synes de er sexy, men fordi jeg ser de ER sexy. (vet jo hva som "regnes" som sexy.)

Men for aline er det menn som er mest sexy. Og for meg finnes det flere sexy menn en kvinner. Selv om det kanskje i samfunnet finnes flere sexy kvinner....

Forsto noen forskjellen jeg ville frem til her tro???? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heterofil og synes at menn er mest sexy fordi jeg tenner seksuelt på menn. Men estetisk sett er kvinner jevnt over vakrere enn menn. Da mener jeg vakker på en nøytral måte som ikke har noe med sex å gjøre (akkurat som at en veltrent araberhest er vakker, eller en afrikansk gaselle osv.).

Jeg forstår faktisk trådstarter litt, med sexy mener man vel oftest "noen som man tenner seksuelt på". Det er i alle fall det jeg mener med sexy. Og det er faktisk ikke kroppen til en mann som avgjør om jeg tenner på han. Det er mange flere vakre kvinner enn menn.

Dessuten tror jeg vi kvinner identifserer oss med andre kvinner når vi studerer hverandre, i motsetning til en mann som studerer kvinner fordi han tenner seksuelt på dem.

Det ligger vel en liten forskjell der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...