Gå til innhold

Hvem er mest sexy? Menn eller kvinner?

Gjest anonym

Hvilket kjønn er mest sexy?  

1 stemme

1. 1. Hvilket kjønn er mest sexy?

• Jeg er hetero, så menn er de mest sexy!
      17
    • Jeg er homo, så kvinner er de mest sexy!
      3
    • Jeg er bifil/seksuell, men synes at menn er mest sexy
      2
    • Jeg er bifil/seksuell, men synes at kvinner er mest sexy
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Linea_realist

Hvilket kjønn synes du er mest sexy?

(Avstemningen er for KVINNER. Sorry til dere mannlige medlemmer av forumet, men dere er i så stort fåtall at deres meninger i denne sammenheng ikke er det jeg spør etter. Mennenes mening ville jeg kunne gjette meg fram til uansett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det lurer jeg også på :roll:

Du starter en hel masse tråder hvor du spør oss om legning etc..., du deltar ikke vidre i diskusjonen.

Hva er poenget ditt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linea_realist

Jeg ønsker bare å finne ut hvaslags damer som skriver på dette forumet. Hvor representative de er i forhold til befolkningen f.eks. med tanke på seksuell legning.

Det virker som om det er mange bifile her, og i så tilfelle er dette forumet mer representativt for bifiles synspunkter enn det heterofile flertalls synspunkter.

Fatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg ønsker bare å finne ut hvaslags damer som skriver på dette forumet. Hvor representative de er i forhold til befolkningen f.eks. med tanke på seksuell legning.

Det virker som om det er mange bifile her, og i så tilfelle er dette forumet mer representativt for bifiles synspunkter enn det heterofile flertalls synspunkter.

Fatter?

Siden noen få har fortalt at de er bifile er KG mer representativ for bifile? hvor mange har stemt det da? under 10 kan jeg tenke meg, og ser du på medlemslisten blir det en temmelig liten prosentandel som er bifile. Tror du må lære deg litt matematikk, for regne prosent kan du ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linea_realist

Siden noen få har fortalt at de er bifile er KG mer representativ for bifile? hvor mange har stemt det da? under 10 kan jeg tenke meg, og ser du på medlemslisten blir det en temmelig liten prosentandel som er bifile. Tror du må lære deg litt matematikk, for regne prosent kan du ikke :roll:

Jeg tror heller du bør bruke litt mindre tid på å surfe og heller lære deg å lese.

Jeg sa ikke at det var flere bifile her, jeg sa DET VIRKER SOM OM DET ER FLERE BIFILE.

Denne avstemningen er for å finne ut om dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg tror heller du bør bruke litt mindre tid på å surfe og heller lære deg å lese.

Jeg sa ikke at det var flere bifile her, jeg sa DET VIRKER SOM OM DET ER FLERE BIFILE.

Denne avstemningen er for å finne ut om dette stemmer.

Hvor stor prosentandel tror du svarer på denne tråden? Jeg tror det blir en brøkdel, for enkelte er ikke interessert i å fortelle deg hva de er og ikke er :roll: Og dermed blir tallene dine feil uansett hvordan du vender og vrir på det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linea_realist

Hvor stor prosentandel tror du svarer på denne tråden? Jeg tror det blir en brøkdel, for enkelte er ikke interessert i å fortelle deg hva de er og ikke er :roll: Og dermed blir tallene dine feil uansett hvordan du vender og vrir på det :roll:

Nei foreløpig ser det ikke ut som om denne avstemningen gir gode tall, men man kan alltids håpe.

Har du stemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor vil du vite hvor mange som er bifile eller hetro.

Det virker som en merkelig spørsmål og stille og ihverfall i tre forskjellige tråder :roll: .

Er du så usikker på din egen seksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linea_realist
Jeg er hetero' date=' men synes at kvinner er de mest sexy. Kan derfro ikke stemme...[/quote']

Nei, jeg sa jo at denne avstemningen IKKE VAR FOR MENN.

Hvis du er kvinne, lever du i en løgn og i en selvmotsigelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter?

Du minner meg veldig om ei som var her inne for ei stund sida og bare ville vite om hvem som var lesber, bifile og "er det ikke sånn at kvinner er mest sexy" osv... :roll:

Suz :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linea_realist

:hår: Men i alle dager, du kan da ikke feie alle over en kam. Hvordan i helv### ble du "Miss know it all :roll: "

En kvinne som sier hun er hetero, men så sier at hun synes kvinner er mer sexy, lever i en selvmotsigelse.

DET HETER LOGIKK, gamla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvem sin logikk? Din :o .Ja den har vi sett nok av i det siste. Den er direkete barnslig , umoden og lite vitende :-? .

Det er jo egentlig værst for deg at du er så " narrow minded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...