AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Jeg dater nå en mann som tenner på kvelding. Dette er noe jeg aldri har prøvd og som virker helt fjernt for meg. Jeg er veldig glad i sex og blir gjerne med på å prøve nye ting, men dette er noe jeg aldri har hatt i tankene mine. Hvordan fungerer dette? Han sier han tenner veldig på dette spes rett før han kommer. Jeg kan ikke fatte at dette skal være godt, men men. Jeg ser heller ikke for meg hvordan jeg kan tilfredstille han på dette området siden det er helt fjernt for meg.
Ziegel Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Erotic_asphyxiation Er faktisk farlig, ikke noe man bør gjøre faktisk. Har hatt et tilfelle av dette under sex uten å mene det, ved at jeg ble så fokusert at jeg holdt pusten fordi jeg fokuserte så mye. Føltes ut som at brystkassa eksploderte, ble helt daff og sliten i 1-2 timer etterpå. Jeg syntes det var mer skremmende enn digg for å være ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Erotic_asphyxiation Er faktisk farlig, ikke noe man bør gjøre faktisk. Har hatt et tilfelle av dette under sex uten å mene det, ved at jeg ble så fokusert at jeg holdt pusten fordi jeg fokuserte så mye. Føltes ut som at brystkassa eksploderte, ble helt daff og sliten i 1-2 timer etterpå. Jeg syntes det var mer skremmende enn digg for å være ærlig. Huff høres skummelit ut. Takk for svar. Jeg synst det høres helt sykt ut
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Det kan ikke være at han mener kun å holde kvelertak på deg eller omvendt når han kommer?
Gjest Anjelika Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Kvelning kan være veldig spennende, dels pga "voldshandlingen" (om man tenner på makt/kontroll/dominering etc) og dels fordi mangel på oksygen kombinert med orgasme kan gi nærmest en rusfølelse. Men det er veldig farlig, etter å ha lest meg mer opp på det har jeg sluttet med den type eksperimentering. Det kan føre til både hjerneskade og hjertestans og anbefales ikke. Å ta et løst kvelertak (bare en symbolsk handling) kan være et alternativ, og om det er breath control man er ute etter så er det bedre å holde hånd eller noe foran munnen, klype nesa, bruke masker og lignende ting som ikke innebærer å hindre blodstrøm til hjernen som et kvelertak kan gjøre. Men les deg for all del opp på alt dette før du i det hele tatt tenker på å prøve. Og et ordentlig kvelertak tror jeg man alltid skal holde seg unna, uansett.
Stefan Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Har datet et par stykker som likte dette, men jeg var alltid forsiktig, og det var vel heller settingen enn oksygenmangelen som tente dem.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Har datet et par stykker som likte dette, men jeg var alltid forsiktig, og det var vel heller settingen enn oksygenmangelen som tente dem. Det er nok dette som tenner han også slik jeg har skjønnt det. Han er dominat og merker at han liker å være litt hard/brutal. Litt går fint for meg, men jeg liker ikke tanken på kvelding og for voldsom sex. Han sa til meg igår. Jeg vet du kommer til å gjøre det en dag og at han tenner sykt på det. Jeg sa at dersom dette er noe han ikke kan leve uten så er nok ikke jeg den rette jenta for han. Men det virker når som han er fornøyd med sexen så langt
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Jeg tenner også på å bli "kvelt", men det er situasjonen og ikke oksygenmangelen som tenner meg. I vårt tilfelle blir det vel mer til at han holder meg litt fast rundt halsen og presser hodet mitt litt bakover mens vi puler... Men aldri så hardt at jeg får problemer med å puste, da hadde jeg nok sagt klart ifra, og gitt han et ballespark om det ble for ille, hehe. Kveling med oksygenmangel kan være livsfarlig, og ikke noe man bør drive på med (ihvertfall ikke uten å vite nøyaktig hva man gjør på). Det kan gi hjerneskade og i verste fall død, og er alvorlige saker! Veldig viktig å ha et "nødtegn", et ord/bevegelse eller noe som viser at det er på tide å stoppe.
Stillest vann Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 Jeg holder ofte pusten når jeg runker, fordi orgasmen blir bedre. Tennes også av å se på f.eks. sexunderwaterdotcom, alene eller sammen med kjæresten. Men liksomkvelning under samleie funker ikke her i gården - det stresser meg. Så for min del er det oksygenmangelen og ikke settingen som har effekt.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Opplevd det med en jeg har sex med noen ganger nå, første gangen ble jeg overrasket.... Men nå er det bare digg. Men det er ikke mer enn at han tar litt røft tak med en hånd og dytter hodet /hals litt opp og bakover... alltid innenfor en ok grense.... og det tenner meg bare mer og mer... En kamerat som jeg ender om med å ha sex med i ny og ne bare, når vi føler for det.... Utrolig pirrende med at det er litt røffere uten å være for mye...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #11 Skrevet 7. desember 2010 Opplevd det med en jeg har sex med noen ganger nå, første gangen ble jeg overrasket.... Men nå er det bare digg. Men det er ikke mer enn at han tar litt røft tak med en hånd og dytter hodet /hals litt opp og bakover... alltid innenfor en ok grense.... og det tenner meg bare mer og mer... En kamerat som jeg ender om med å ha sex med i ny og ne bare, når vi føler for det.... Utrolig pirrende med at det er litt røffere uten å være for mye... Sykt. Du er underdanig eller?? Jenter som deg er motbydelige.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #12 Skrevet 7. desember 2010 Sykt. Du er underdanig eller?? Jenter som deg er motbydelige. Okey? Du vet faktisk ingenting om meg.... Jeg har vært vant til div, mannen har tatt styringa(uten at det er røffere), ikke minst at jeg har styrt showet.... oftest er det vel en lett blanding... Det denne mannen gjør er rett og slett ikke direkte kveling, det vil jeg ikke og det gjør ikke han heller. Det er bare litt røffere, sammen med et klask på rumpa, intens sex rett og slett. Alt til sin tid er det vel noe som heter? noen ganger vil man ta styringen, andre gangen at andre gjør det, noen ganger vil man bare ha rolig myk sex og andre ganger er det ok at det er litt ekstra intenst... alt til sin tid. Skjønner ikke helt hva som gjør at du kan si at jenter som meg er motbydelige...?
Gjest HunterLady Skrevet 7. desember 2010 #13 Skrevet 7. desember 2010 Du må nesten prate litt mer med han om dette, for å høre om hvilken type kvelning han tenker på. Finnes jo de ekstreme, og de litt mer "koselige". Vi bruker ofte kvelning under sex, og det er veldig digg. Men kan være skummelt om du har en partner som ikke forstår eller vet hvor grensene går. Noen kan bli så tent at selve tenningen tar overhånd for fonuften, og det er farlig. Tenner han på at du skal kveles eller at han skal kveles?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #14 Skrevet 7. desember 2010 Du må nesten prate litt mer med han om dette, for å høre om hvilken type kvelning han tenker på. Finnes jo de ekstreme, og de litt mer "koselige". Vi bruker ofte kvelning under sex, og det er veldig digg. Men kan være skummelt om du har en partner som ikke forstår eller vet hvor grensene går. Noen kan bli så tent at selve tenningen tar overhånd for fonuften, og det er farlig. Tenner han på at du skal kveles eller at han skal kveles? Jeg vet ikke må snakke med han om dette. Jeg har sagt at dette er helt fjernt for meg. Jeg synst å huske at han sa at han fikk sykt god orgasme av dette. Takk for tilbakemeldinger. Vi er alle heldigvis forskjellige, men dette kan bli et problem om det betyr mye for han.
Gjest Katten. Skrevet 8. desember 2010 #15 Skrevet 8. desember 2010 Har hatt mange partnere som virkelig tenner på det, og det samme gjør jeg. Hovedsaklig gjør det manglende oksygeninntaket deg kjempeklar på alt som skjer med kroppen din. Alle følelser blir forsterket og man får helt latterlig sterke orgasmer. Finnes teknikker for at det ikke er helsefarlig
Gjest KateW Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 For meg er dette en pirrende ting. Vi snakker ikke om kveletak eller noe annet av de dimensjonene, men at mannen kontrollerer pusten min når vi har sex. Han bestemmer, og orgasmene blir veldig strerke av hele den settingen, og det spillet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå