Gå til innhold

Fri bar

Fri bar?  

1. 1. Fri bar?

• ja
      34
    • nei
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderte ikke ha fri bar, nettopp fordi vi ikke gidder sponse noen fyllefest! Men vi skal ha det på stedet stefaren min eier og vi har fått pris inkl fri bar og det er egentlig greit! Men hadde vi skulle hatt det på et sted hvor det ville kostet oss mye mer, hadde vi nok vurdert bonger! Får bare håpe at folk er såpass oppgående at de ikke drikker seg dritings i bryllupet, synes liksom ikke det passer seg helt! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke ha bar i det hele tatt, vi. Det blir øl/vin til maten, og det burde være nok for å få en hyggelig fest. Satser heller på å bruke penger på musikk for å skape god stemning.

Skrevet

Vi hadde fri bar i vårt bryllup, men vi var også heldige som fikk veldig mange drikkevarer til denne baren. Dermed ble ikke dette noen stor utgift for oss.

Men det er hyggelig ovenfor gjestene synes jeg, dette med å ha fri bar.

Gjest Anonymous
Skrevet

:D

Vi hadde fri bar for 75 mennesker.Det kostet oss 20.000.

Alle syntes det var topp og vi syntes det var ok at gjestene slapp å tenke på å ta med penger på en fest vi hadde invitert dem til!

Klem fra La Guapa

:D

Skrevet

Vi skal ha fri bar av to grunner. For det første er det inkludert i kuvertprisen og for det andre har vi lyst til at det skal bli en fest! Og jeg regner med at det ikke vil bli et fylleslag allikevel. De fleste (egentlig regner jeg med alle...) som er bedt i bryllupet vårt er voksne mennesker som har opplevd gratis alkohol før.

Skrevet
Vi skal ikke ha fri bar, men vi skal gi ut et antall bonger til drikke.

Dette gjør vi fordi vi skal ha det på en plass hvor vi betaler restaurantpris for drikken og da har vi ikke økonomi til fri bar.

Og en annen grunn er at jeg ikke ønsker overstadig beruselse i bryllupet. Jeg er skeptisk til fulle folk og synes heller ikke det tar seg ut i et bryllup. På denne måten blir det litt mere kontrollert.

:Nikke:

Vi også.

Noen av gjestene ville ikke la en slik sjanse gå fra seg...

Det blir jo vin og sånn til maten.

Skrevet
Vi også.  

Noen av gjestene ville ikke la en slik sjanse gå fra seg...  

:Nikke:

Skrevet

Jeg er jammen glad vi ikke har problemer med at folk "ikke lar sjansen til gratis alkohol" gå fra seg, og dermed drikker seg snydens.

Hvis dette er et reellt problem, så skjønner jeg godt at dere ikke vil ha fri bar.

Skrevet

Hvis dette er et reellt problem, så skjønner jeg godt at dere ikke vil ha fri bar.

Desverre er det det ja.

Skrevet

Vi skal ha fri bar, mest fordi vi kan ha med alkoholen selv. Tror ikke vi hadde tatt sjansen på å ha fri bar på et dyrt hotell el. :o Barregning på 100 000 er jo temmelig drøyt da... Kan tenke meg at det bryllupet ble temmelig... rai rai ... (av mangel på bedre ord, har hørt litt for mye på radio 1 i det siste)

Skrevet

Vi ville også hatt fri bar hvis vi hadde hatt det på et sted hvor man kunne hatt med drikkevarer selv. Men har hørt en del skrekkhistorien, som den til ¤Arwen¤, og en slik barregning har ikke vi penger til i alle fall... Men hvis folk får velkomstdrink, masse vin til maten, konjakk til kaffen og tre bonger etterpå, så er det jammen meg ikke synd på dem!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg forstår at en ikke vil ha fri bar om en har bryllupet på et sted der en må betale dyrt for drikken. Jeg reagerer derimot på at noen skal be gjestene ta med seg egen drikke, det høres da mer ut som en vennefest og ikke et bryllup.

Vi skal ha fri bar, men det er fordi vi kan ta med drikke selv.

Skrevet
Vi skal også har fri bar, håper og tror at folk ikke drikker seg sanseløs av den grunn :o

Samme her....

Skrevet

Vi skal ha fri bar på familiefesten, men vi kjøper ikke inn vanvittige mengder av alkohol heller. Derimot har vi rikelig med brus og mineralvann. På vennefesten vi nylig hadde, stilte vi med velkomstdrikke (tequila) og drikke til maten (øl, brus og mineralvann). Vi hadde også brus og mineralvann gratis utover kvelden.

Vi hadde 4 kasser øl til 35 gjester, og det ble igjen litt over en kasse :o

Så.....selv om det er bryllup og fest, så tar ikke folk nødvendigvis helt av heller. Er jo ikke noe fyllekalas.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har ikke helt bestemt hvordan vi skal gjøre det, mest fordi sted for bryllupsfesten ikke er bestemt ennå. Men vi kommer sannsynligvis ikke til å la det være fritt fram. Bryllupet vårt skal ikke være noen fyllefest. Vi kommer nok til å ha vin/øl til maten og så evt ha bonger etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...