Prinsesse-vil-ikke Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Yes, vi skal ha fri bar. Synes det er hyggeligere å la gjestene kunne velge fritt, enn at de må stå der å surre med penger og sånt. Litt klønete når man her på finstasen og må huske på å ta med masse penger for å få litt morro...... :o
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Ja vi skal ha åpen bar. Noe annet blir feil for oss.
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2003 Skal kanskje svare selv også... Vi skal ikke ha fri bar. (og det er ikke bare økonomiske årsaker til det.)
Brudulja Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Vi kommer ikke til å ha fri bar, det har vi ikke økonomi til. Men vi kommer riktig nok til å gi en del bonger, samt fri bar til forloverne.
¤Tiili¤ Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg trykket feil og stemte nei, men det skal vi. At gjestene skal betale for drikken i vårt bryllup blir feil for oss..
Snurre Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Vi skal også har fri bar, håper og tror at folk ikke drikker seg sanseløs av den grunn :o
november03 Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Vi skal ha fri bar! Vi har muligheten til dette og ønsker da også å ha det. Jeg forstår også de som ikke kan ha det pga økonomien. Da syntes jeg bonger/cash bar er helt ok. Bedre det enn å knipe på drikken for at man ikke har råd til å ha så mye..... :D
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Vi skal ikke ha fri bar, men vi skal gi ut et antall bonger til drikke. Dette gjør vi fordi vi skal ha det på en plass hvor vi betaler restaurantpris for drikken og da har vi ikke økonomi til fri bar. Og en annen grunn er at jeg ikke ønsker overstadig beruselse i bryllupet. Jeg er skeptisk til fulle folk og synes heller ikke det tar seg ut i et bryllup. På denne måten blir det litt mere kontrollert.
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2003 Vi skal ikke ha fri bar, men vi skal gi ut et antall bonger til drikke. Dette gjør vi fordi vi skal ha det på en plass hvor vi betaler restaurantpris for drikken og da har vi ikke økonomi til fri bar. Og en annen grunn er at jeg ikke ønsker overstadig beruselse i bryllupet. Jeg er skeptisk til fulle folk og synes heller ikke det tar seg ut i et bryllup. På denne måten blir det litt mere kontrollert. og når man vet visse gjester ikke sluter å drikke når det er fri flyt så må man begrense det på en eller annen måte. Har forresten lurt på om all alkoholfri drikke skal være gratis..
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #14 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg tror du er gæærn' date=' jeg... :o[/quote'] jeg? :o :klø:
snusmumerikken Skrevet 15. oktober 2003 #15 Skrevet 15. oktober 2003 Nei ikke du! :klø: Bare et uttrykk fra min side. Les: Tør ikke tenke på hva det ville koste å ha fri bar engang
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #16 Skrevet 15. oktober 2003 Nei ikke du! :klø: Bare et uttrykk fra min side. Les: Tør ikke tenke på hva det ville koste å ha fri bar engang OK, vet at stedet vi skal arrangere på en gang hadde missforstått rudeparet og åpnet baren. De satt igjen med en barregning på 100000 kroner etter brllupet! Jeg skal passe på å si klart fra hvertfall!
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #17 Skrevet 15. oktober 2003 og når man vet visse gjester ikke sluter å drikke når det er fri flyt så må man begrense det på en eller annen måte. :enig_animasjon: :enig_animasjon:
bookwormgirl Skrevet 15. oktober 2003 #18 Skrevet 15. oktober 2003 Vi skal ikke ha fri bar, rett og slett fordi det har vi ikke råd til :-? . MEN, vi spanderer calvados til kaffen og kakene. Ellers oppfordrer vi gjestene til å ta med seg noe godt å drikke. Kan godt hende vi kjøper inn noe øl/vin som reserve, men vi regner med at gjestene tar med seg nok. Vi vurderer også å kjøpe inn "barstæsj"(sitron/lime/is/sugerør/blandevann etc) slik at hvis noen har lyst å blande drinker så blir det anledning til det. Vi har forhørt oss med både venner og familie og alle syns det er helt OK. :blunke:
blåveis Skrevet 16. oktober 2003 #20 Skrevet 16. oktober 2003 har ikke bestemt type bryllup ennå, men ser for meg en "dette har vi; drikk til det er tomt" modell.. vi vil da kjøpe inn det vi tror er rikelig.. og håpe at det ikke går tomt.. men vi har i alle fall kontroll på regninga.. og slipper å kjøpe til "restaurantpris" (satser nok også på "selvbetjent bar"; lite stivt bryllup)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå