Gjest Nefertiti Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Hva er det egentlig med folk? Noen som kan si meg det? Hva får folk til å være så utrolig uhøflige og egosentriske at det er til å le av! Hva oppdragelse har dagens ungdom fått? Når noen spør hvordan en har det, så er det normal høflighet å spørre tilbake, eller hva? Ikke bare drive en samtale om sine egne problemer som er mikroskopiske i verdenssammenheng. Hvilket perspektiv har folk på verden? Pollenallergi er det til å dø av? Er det til å drive en hel samtale rundt sin egen pollenallergi? Jeg blir så irritert! Har bare lyst å finne noe (mykt) å slå i hode på noen! Hvorfor klarer ikke alle å se at mange av problemene de har er bare så bagatellmessige at de er ikke verd tanken engang! Se stort på ting! Henge seg opp i bagateller er ikke verd det, og det er spesielt ikke verd det å miste bekjente fordi en bare fokuserer på seg selv og sine problemer. Takk, det var utblåsningen for i dag
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Skjønar kva du meinar! Har nokre bekjente som er slik du skildrar, og det er ganske slitsomt å snakke med dei i meir enn 10 min. om gongen, ja! Ei venninne er sånn at ho sender sms med: 'I dag er alt svart. Tenk litt på meg!'. Eg ringer for å høyre kva det er, og så er det at 'Ho skjønar ikkje det ho har lese om i pensum i dag' eller noko sånn! Ein kveld sendte ho: 'Tenk på meg no! Eg har så vondt for å puste!' Hallo! Eg fekk panikk, heiv meg på tlf. Så var det det at ho var forkjøla og hadde lagt seg, og var så tett i nasa at ho måtte puste med munnen... :-? DÅ vart eg irritert!!! Dette handlar jo ikkje berre om mangel på utsyn, men òg om mangel på respekt for andre, etter mitt syn.
Gjest sexysadie Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Folk er virkelig belastende å høre på....''''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå