Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det er nå slik at "svigermor" er litt av en ekstrem hønemor. Attpåtil er samboeren min enebarn, noen som kjenner igjen den?

Han må svare på mlder hver dag, hvis ikke så klikker det. Og inniblant sender hun mange, lange mlder til meg også som jeg definitivt MÅ svare på. Hvis ikke er jeg frekk, og da baksnakker hun meg til samboeren - at jeg er for barnslig, at hun skal finne en annen bedre dame.

Og andre dager så sier hun til han at "denne dama må du aldri miste, jeg elsker henne!"

Det er jo klare tegn på mentalt ustabil her, men likevel så er det slitsom å bli dratt fram og tilbake uansett om man vil det eller ei.

Hun har heller ingen grenser for hva hun kan spørre oss om, f.eks om vi har sjekket oss for Klamydia "for hun så på et program da. Klamydia kan gjøre en steril. Det er bare å ta en test hos legen." Som om vi ikke vet det...

Og hvis vi ikke svarer eller unngår å svare, så har hun "rett og slett mistet kontakt med deg. Du har ikke lengre meg i hjertet ditt." skriver hun til sønnen.

Noen dårlige dager, så blir jeg smågal av det her...

Kan du noen komme med historier som får meg til å føle at jeg ikke er alene.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje på tide at samboeren din setter foten ned?

Hvis ikke så blir det nok aldri bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...