Frk. Fie Skrevet 7. desember 2010 #21 Skrevet 7. desember 2010 Skal visst bare være å dra pekeren over og krysset ut bildet du vil ha bort. Mange takk, nå fant jeg et kryss øverst i høyre hjørne på småbildene!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #22 Skrevet 8. desember 2010 Alle må ha det etterhvert! Men mener jeg stod at det skulle gradvis rulles ut, og at det nok blir godt utpå nyåret før alle er der.
Gjest Thefainter Skrevet 10. desember 2010 #23 Skrevet 10. desember 2010 Jeg liker faktisk den nye profilen på fb. Likte ikke den forrige, så slutta nesten å bruke det. Kanskje jeg blir mer aktiv nå?
Gjest Silvermist Skrevet 10. desember 2010 #24 Skrevet 10. desember 2010 Vil ikke ha den nye, liker den ikke!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #25 Skrevet 12. desember 2010 Skal visst bare være å dra pekeren over og krysset ut bildet du vil ha bort. Det er jo en veldig tungvindt måte da. Man skulle kunne valgt de bildene man ville ha, istedet for å velge bort alle de man ikke vil. Jeg f.eks har på innstilling som gjør at mine venner ikke kan se taggete bilder av meg, derfor får de opp de 5 nyeste profilbildene. Men JEG kan jo se tagga bilder av meg selv, derfor er det det som kommer opp som 5 småbilder når jeg ser min egen profil. Jeg har derfor ingen mulighet til å påvirke hvilke 5 profilbilder jeg vil at skal vises for folk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå